PracaGrupypl.praca.dyskusjedwa pytania › Re: dwa pytania
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dwa pytania
    Date: 11 Aug 2003 12:54:49 -0700

    =?iso-8859-2?Q?Grendel?= <n...@b...nie> writes:

    > cóż... po prostu nie wiedzą, czego chcą od życia (poza oczywiście tym, że
    > chcą się dobrze bawić i jakoś przeżyć do emerytury/śmierci - cokolwiek
    > będzie pierwsze ;-)). Trudno się w sumie temu dziwić - nie każdy doznaje
    > olśnienia, co jest jego życiowym celem. Co więcej - nawet jeśli znajdą

    to nie kwestia olsnienia, a po prostu odpowiedniego podejscia do
    zycia, obserwacji i znajomosci samego siebie.
    to sie da wycwiczyc - ale wiekszosci sie nie chce, bo po co, skoro
    rodzice utrzymuja, chodzi sie do jednej szkoly, potme drugiej, potem
    na zasadzie przypadku wybiera studia i przez caly okres studiow mowi,
    ze "jeszcze mam czas na decyzje".

    na ogol ludzie, ktorzy osiagaja w czyms sukces, sa zdecydowani, co
    chca robic i osiagnac i konsekwentnie daza do celu.

    jak chcesz wejsc na szczyt, to z odpowiednim treningiem, mapa i
    przygotowaniem to kwestia czasu.

    bez mapy, treningu i bez znajomosci gor oraz posiadania odpowiedniego
    ekwipunku prawdopodobienstwo tego samego
    jest prawie zadne; trzeba niesamowitego przypadku, zeby jakos trafic
    na podnoze gory. ba, mozna cale zycie chodzic i nigdy tej gory nie
    znalezc.

    mozna tez podsluchac rozmowe alpinistow i wskoczyc im na plecy liczac
    na to, ze zaniosa nas na szczyt.... a i tak pewnie nas kopna w tylek,
    albo zamarzniemy pod drodze...

> [...]
    > znaleść popyt na rynku... Oglądałem kiedyś program o człowieku, którego
    > fascynował ogień i kowalstwo - problem w tym, że kowali podkuwających koni
    > już raczej się nie potrzebuje, przynajmniej nie na poziomie z którego da
    > się wyżyć i wyżywić rodzinę. Ale okazało się, że istnieje zapotrzebowanie
    > na przeróżne wyroby kute (bramy, świeczniki, ozdoby ścienne itd., itp.) i
    > nagle gościowi zaczęło się całkiem nieźle powodzić - nie dosyć, że robi to
    > co lubi, to jeszcze mu za to płacą... Ni każdy ma jednak takie szczęście...

    jeszcze raz powtarzam, ze szczescia w tym niewiele.
    wiecej niz 80% to ciezka praca, poprzedzona mysleniem i planowaniem.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net