PracaGrupypl.praca.dyskusjedoświadczenie zawodowe › Re: doświadczenie zawodowe
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: doświadczenie zawodowe
    Date: Thu, 5 Jun 2003 11:20:13 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@staticline638.toya.net.pl

    > Czy za tem mogę tą pracę wpisać sobie do CV?

    Nawet powinienes - w koncu sam piszesz, ze to wazne doswiadczenie

    > Nie chcę ukrywać przed potencjalnym pracodawcą, że pracowałem u ojca i to
    > na czarno, ale czy to się spotka ze zrozumieniem?

    To sa rzeczy, ktorych do CV sie nie wpisuje - wychodza najwyzej podczas
    rozmowy. A tu spokojnie mozesz sie przyznac, ze pracowales u ojca. Natomiast
    mialabym watpliwosci co do przyznawania sie do pracy na czarno - moze sie
    okazac, ze gosc tez bedzie chcial Cie tak zatrudnic, albo placic Ci czesc
    pod stolem, a na tym sie dobrze nie wychodzi. Moze wiec mow, ze odbywalesc
    bezplatny staz, albo w ramach zaplaty miales oplacane studia. Musisz po
    prostu wyczuc nowego pracodawce.

    Pozdrawiam i powodzenia,
    Aga