PracaGrupypl.praca.dyskusjedostep do zawodu adwokata › Re: dostep do zawodu adwokata
    From: "wiola" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dostep do zawodu adwokata
    Date: Fri, 24 May 2002 11:42:01 +0200

    przede wszystkim nie twierdzę, iż wszyscy ludzie z egzaminami i
    certyfiaktami to geniusze i wcale nie uważam, iż czlowiek z papierkiem jest
    lepszy od tego który go nie ma, nie taki wniosek wysunęłam i nie to było
    moja intencją. Zgadzam sie z toba , iż certyfiakt nie gwarantuje, na 100 %
    wartości merytorycznej pracownika itp. uważam jednak, iż system sprawadzania
    wiedzy (w postaci egzaminów, dyplomów itp), pomimo tego, że jest
    niedoskonały, powinien byc obowiązkowy w zawodach i przy umiejetnościach,
    które bezdyskusyjnie tego wymagają, czyli praktycznie wszystkich oprócz tzw
    "wolnych zawodów".
    Inaczej mosty zaczeli by budować poeci.............