PracaGrupypl.praca.dyskusjedostałem fajną pracę w fajnej firmi :) › Re: dostałem fajną pracę w fajnej firmi :)
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dostałem fajną pracę w fajnej firmi :)
    Date: Sat, 4 Jun 2005 23:19:16 +0200
    Sender: o...@o...pl@pc193a52.interpc.pl

    Wwa w news:42A20D8F.8090802@nospam-tlen.pl napisał(a):

    > Do wykonania - wezmę pod rozwagę acz niechętnie.

    Mój angielski jest fatalny, a uczę się go tyle lat :-( Dzięki tej grze -
    http://www.tibia.com (http://www.tibia.pl) jest coraz lepiej. Któregoś dnia
    układając plan dnia zorientowałem się, że zastnawiam się jak wyrazić myśli
    po angielsku. A przecież osoby, z którymi miałem rozmawiać porozumiewają się
    w języku polskim ;-) Potrafię się z innymi dogadać* - to napawa optymizmem.
    Z drugiej jednak strony... mam świadomość, że ten język nie jest czysty, a
    co za tym idzie mogą się utrwalać pewne błędy.
    Coraz bardziej doskwiera mi moja znajomość czasów (z tym mam największy
    problem). Czuję, że zmobilizuje mnie to do powtórek, a to co sobie przypomnę
    będę mógł utrwalać. Tak więc suma sumaru chyba wyjdę na plus.

    * Najlepsza akcja była wtedy gdy poznałem Niemca polskiego pochodzenia.
    Ciężko było się dogadać. Chłopak zgubił się w jaskiniach i prosił o pomoc.
    No i teraz jak ustalić w jakim miejscu jaskini utknął, kiedy brak punktów
    orientacyjnych? Gdyby świetnie mówił po polsku byłby zapewne problem. Po
    angielsku też mu nie za bardzo szło, a mój niemiecki to... szkoda słów.
    Udało nam się jednak. Gdyby jednak ktoś zobaczył zapis tej rozmowy... ;-)
    Potrafiliśmy w jednym zdaniu użyć trzech języków - trochę angielskiego,
    niemieckiego i polskiego. To był cud ;-P

    pozdrawiam
    Greg