PracaGrupypl.praca.dyskusjedostałem fajną pracę w fajnej firmi :) › Re: dostałem fajną pracę w fajnej firmi :)
    From: "Konrad" <k...@k...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dostałem fajną pracę w fajnej firmi :)
    Date: Sat, 4 Jun 2005 19:26:29 +0200

    hmm

    3 strony cennych informacji i zalet w CV a poszukujesz pracy ?:)

    w kilku firmach słyszałem osobiście od HR, że im się nie chce czytać
    poematów - chcą konkretnych informacji a rozmowa osobista ma na celu
    zgłębienie tematu i zaspokojenie ciekawości :)

    w praktyce po skróceniu swojego CV zanotowałem zwiększone zainteteresowanie
    moją ofertą :)

    K.

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:42a1da70$0$2143$f69f905@mamut2.aster.pl...