PracaGrupypl.praca.dyskusje › dorabianie...

  • 11. Data: 2005-10-10 22:38:17
    Temat: Re: dorabianie...
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Oct 2005 20:40:58 +0200, Piotr napisał(a):

    > Zajmij się polityką ;)

    Ale on pyta o elektronikow a nie elektrykow ;)

  • 12. Data: 2005-10-11 06:42:39
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "UE feat. Polska & GW (+Białoruś)" <N...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:die18e$8bi$1@news.onet.pl...
    > wiem kretyńskie, ale cóż... możecie mi powiedzieć jak
    > dorabiają (nawet na lewo) elektronicy? ogólnie jak dorabiają
    > "techniczni"?

    Zrób mi filtr obwiedniowy i kompresor. Schematy dostarczę.
    Urządzonka są proste (kilka wzmacniaczy operacyjnych) i najlepiej
    gdyby je zmieścić na jednej, jak najmniejszej płytce.

    MS

  • 13. Data: 2005-10-11 08:05:22
    Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl>

    > byciem elektronikiem skoro nie chcesz dorabiac jako elektronik?

    fakt, dałem ciała z tym elektronikiem, chodziło mi w ogóle jak
    ludzie dorabiają... za komuny to się rozładowywało wagony z
    cementem... a dziś? nie wiem...

  • 14. Data: 2005-10-11 08:07:13
    Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl>

    > Ale on pyta o elektronikow a nie elektrykow ;)

    był elektryk, czas na elektronika... a po którym przyjdzie...
    informatyk!

  • 15. Data: 2005-10-11 08:24:52
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    > był elektryk, czas na elektronika... a po którym przyjdzie...
    > informatyk!

    I zreformuje ortografię.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 16. Data: 2005-10-11 08:41:23
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Marek HAGA" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zrób mi filtr obwiedniowy i kompresor. Schematy dostarczę.
    > Urządzonka są proste (kilka wzmacniaczy operacyjnych) i najlepiej
    > gdyby je zmieścić na jednej, jak najmniejszej płytce.

    Ot, polskie bezrobocie kurwa jego mać!

    MS

  • 17. Data: 2005-10-11 14:29:02
    Od: UE feat. Polska & GW \(+Białoruś\) <N...@g...pl>

    > Ot, polskie bezrobocie kurwa jego mać!

    takie układziki to się "rozwala" na kartce szybciej niż się
    komputer zdąży uruchomić... a dłubanie w Protelu to chyba
    dla licealistów... sorki, dałem ciała z tym elektronikiem...
    chciałbym się najbardziej dowiedzieć jak to dorabia się w
    Warszawie, bo chodzą różne ciekawe "słuchy" o tej naszej
    stolicy...

  • 18. Data: 2005-10-11 17:00:27
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    <N...@g...pl> napisał w wiadomości

    > takie układziki to się "rozwala" na kartce szybciej niż się
    > komputer zdąży uruchomić... a dłubanie w Protelu to chyba
    > dla licealistów... sorki, dałem ciała z tym elektronikiem...

    owszem, dałeś ciała - z uznawaniem się za elektronika :)

    e.