PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie dobre praktyki w IT we Wroclawiu? (programowanie)

  • 1. Data: 2005-10-10 12:44:38
    Temat: gdzie dobre praktyki w IT we Wroclawiu? (programowanie)
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Pytam, bo ktos mnie poprosil o pomoc w szukaniu, a zorientowany w rynku
    lokalnym jest chyba jeszcze mniej niz ja. Chodzi o to, do jakiej firmy warto
    aplikowac na bezplatne praktyki studentowi III roku (dzienne, a wiec
    mozliwosc dopasowywania sobie godzin pożądana) ukierunkowanemu na
    programowanie i majacemu w tym osiagniecia. Facet jest zdolny,
    zdyscyplinowany, pragnie sie przede wszystkim czegos nauczyc i w czyms
    pouczestniczyc, wpis do CV za noszenie papierow i inne wykorzystywanie nie
    polaczone z praktyczna, dobrej jakosci nauka go nie interesuja. Jakie firmy
    polecacie do tego celu, a jakie odradzacie?

    I.

  • 2. Data: 2005-10-10 12:53:08
    Od: Jan Kowalski <j...@g...com>

    Immona wrote:
> [...]
    > nie polaczone z praktyczna, dobrej jakosci nauka go nie interesuja.
    > Jakie firmy polecacie do tego celu, a jakie odradzacie?

    Dołączam się do pytania w nieco innym tonie: jakie firmy we Wrocławiu
    możecie polecić dla kogoś z pewnym doświadczeniem zawodowym i szukającym
    dobrze płatnej i ambitnej pracy związanej z wytwarzaniem oprogramowania?

    --
    Jan Kowalski

  • 3. Data: 2005-10-10 15:17:49
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

    T-Systems

    --
    Jackare
    Bytom

  • 4. Data: 2005-10-10 22:23:54
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Mon, 10 Oct 2005 14:53:08 +0200, na pl.praca.dyskusje, Jan Kowalski
    napisał(a):

    > Dołączam się do pytania w nieco innym tonie: jakie firmy we Wrocławiu
    > możecie polecić dla kogoś z pewnym doświadczeniem zawodowym i szukającym
    > dobrze płatnej i ambitnej pracy związanej z wytwarzaniem oprogramowania?

    Zobaczcie Power Media - power.com.pl.

    pzdr
    konlin