PracaGrupypl.praca.dyskusjedonosy o prace na czarno › Re: donosy o prace na czarno
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: donosy o prace na czarno
    Date: Thu, 13 Apr 2006 16:58:54 +0200

    Thu, 13 Apr 2006 13:29:40 +0200, użyszkodnik "GM"
    <g...@w...nospam.pl> napisał:

    > My ? :)

    Wy ???

    ja własnie przymierzam się do pracy za granica, preferowane zajęcie
    które wykorzystuje fakt że jestem kawalerem i nie musze poświęcać
    codziennie czasu dla rodziny

    > Jak umrze globalna polityka to moze zacznie sie prawdziwa praca dla
    > dobra ludzkosci, czyli naszego. W kazdym razie mamy sie lepiej nic Etiopia
    > czy Bangladesz. Fajnie pomagać Etiopii gdzie ludzie gloduja, ale niech
    > Etiopia cos wyprodukuje (ponic na rolnictwie mogli by zarabiac) i sprobuje
    > sprzedac w UE czy US :)

    zaraz zarazm coś mi się nie klei, w rolnictwie mogą byc dobrzy a
    głodują

    coś mi jedno do drugiego nie pasuje :(

    > Nadal sie nie zgadzam. Co innego kombinowanie na lukach prawnych tak jak
    > delegacje, samochody z "kratka" i inne podobne do ktorych urzedasy nie moga
    > sie przyczepic z racji ze nie ma jasnego prawa.

    kratki, zatrudnianie częściowo na etat a częściowo na fakture dla
    firmy znajomego znajomego, na umowe o dzieło, lub poprostu do ręki,
    wspomniane przeze mnie jeżdżenie na gazie czy na oleju opałowym i tak
    dalej i tak dalej