PracaGrupypl.praca.dyskusjedoktorat, studia czy praca › Re: doktorat, studia czy praca
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: doktorat, studia czy praca
    Date: Wed, 14 Jan 2004 09:05:33 +0100

    (...ciach....)
    > I teraz np. jakbym znalazł gdzieś pracę to nie wiem czy olać
    > doktorat i iść do pracy czy dociągnąć go - został rok.
    > CO o tym sądzicie ?
    Jeżeli podczs studiów doktoranckich pobierasz stypendium, to kończ doktorat.
    Jeżeli w ciągu ostatnich lat nie zmieniły się przepisy, to do bez
    konsekwencji możesz odejść ze studiów doktoranckich tylko do końca 2 roku.
    Potem musisz albo zrobić doktorat, albo rozpocząć pracę z placówce naukowej
    lub (o ile dobrze pamietam) edukacyjnej czy służbie cywilnej (szczególy
    włączne z tym ile masz czasu na napisanie pracy po ew. "przepisowych" 4
    latach) . W przeciwnym wypadku uczelnia może od ciebie - lub twojego
    pracodawcy - zarzadać zwrotu pobranych przez Ciebie świadczeń.
    Pomijam już, że mnie na twoim miejscu byłoby szkoda poświęconago czasu.....

    Pozdrawiam
    Pawel