PracaGrupypl.praca.dyskusje › dofinansowanie wypoczynku letniego lub "wczasy pod gruszą"

  • 1. Data: 2007-08-22 05:07:48
    Temat: dofinansowanie wypoczynku letniego lub "wczasy pod gruszą"
    Od: "cma" <b...@e...pl>

    Witam,

    Czy pracodawca (firma zatrudniaja ok. 20 os.,jesli to ma znaczenie), ma
    obowiązek płacenia tzw. wczasów pod gruszą lub dofinansowania wypoczynku
    letniego, czy to jego dobra wola?

    W moim przypadku pracodawca wywiązuje się z tego zadania niemal wzorowo -
    dostają wszyscy - bez wzg. na staż,stan rodzinny, itd. Wszyscy tyle samo.
    Jednak, czy to jego dobra wola,czy po prostu jest do tego zobowiązany ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-22 07:44:37
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "cma" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    samo.
    > Jednak, czy to jego dobra wola,czy po prostu jest do tego

    Dobra wola, przy zatrudnieniu poniżej 20 pracowników pracodawca mógł
    zrezygnować z wypłacania świadczenia urlopowego.

    Pzdr

    --
    wa

  • 3. Data: 2007-08-22 07:59:22
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    proponuję się zaznajomić z terminem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
    przypuszczam ze w dość duzym stopniu powinno ci to wyjasnić całość sytuacji

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 4. Data: 2007-08-22 12:02:01
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > Dobra wola, przy zatrudnieniu poniżej 20 pracowników pracodawca mógł
    > zrezygnować z wypłacania świadczenia urlopowego.

    Czyli jeśli zatrudnia więcej niż 20 osób to musi wypłacać to świadczenie
    urlopowe? Dziwi mnie ten fakt bo nigdy nie otrzymałem takiego świadczenia. Czy
    oznacza to że złamano moje prawa pracownika?

  • 5. Data: 2007-08-22 12:12:26
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Gienek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czyli jeśli zatrudnia więcej niż 20 osób to musi wypłacać to świadczenie
    > urlopowe? Dziwi mnie ten fakt bo nigdy nie otrzymałem takiego
    > świadczenia. Czy oznacza to że złamano moje prawa pracownika?

    Nie. Jesli wiecej niz 20 osob to musi byc fundusz pracowniczy (czy jak
    to sie zwie). Ale... z tego fundusza moze byc dofinansowanie wczasow a
    moga byc np paczki na swieta. Poza tym - pracodawca moze ustalic w
    regulaminie ze swiadczenie przysluguje pracownikowi raz na 3 lata,
    pracownik musi przepracowac przynajmniej rok w firmie i dochod na osobe
    nie moze przekroczyc 1000zl. No i moze sie okazac ze pracownik musi
    zlozyc podanie o dofinansowanie wczasow.
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-08-22 12:27:23
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>