PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca kierowcy...

  • 1. Data: 2007-08-21 20:04:44
    Temat: Praca kierowcy...
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W Polsce istnieje deficyt kierowców, są towary, są TIRy, są pasażerowie i
    autokary - ale nie ma kto tych pojazdów prowadzić.

    I tak się zastanawialiśmy, która praca jest ciekawsza:

    - czy jeżdżenie z towarem kilkaset kilometrów w jedną stronę
    - czy wożenie pasażerów linią regularną np. PKS dalekobieżną (9 godz.
    przejazdu w jedną stronę)
    - czy może podmiejski PKS (ok. 30-50 min kurs)
    - czy praca kierowcy miejskiego co to od pętli do petli ma 20 minut
    rozkładowej jazdy (czy może lepsze są linie gdzie przejazdu jest 60-70 min)

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 2. Data: 2007-08-21 21:08:08
    Temat: Re: Praca kierowcy...
    Od: "niezadowolony" <n...@z...ie>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>
    napisał w wiadomości news:1kl2p99resb21$.jen9zo88bgez$.dlg@40tude.net...
    >W Polsce istnieje deficyt kierowców, są towary, są TIRy, są pasażerowie
    > autokary - ale nie ma kto tych pojazdów prowadzić.

    Jest jeszcze deficyt autostrad i dobrych dróg.

    > I tak się zastanawialiśmy, która praca jest ciekawsza:

    Wy, czyli kto?

    > - czy jeżdżenie z towarem kilkaset kilometrów w jedną stronę

    Z wliczonym w koszty oszukiwaniem taksometru, sikaniem w czasie jazdy.

    > - czy wożenie pasażerów linią regularną np. PKS dalekobieżną (9 godz.
    > przejazdu w jedną stronę)

    Jadąc zdezolowanym autosanem

> [...]
    > - czy praca kierowcy miejskiego co to od pętli do petli ma 20 minut
    > rozkładowej jazdy (czy może lepsze są linie gdzie przejazdu jest 60-70

    Za taka kasę, że jak już się nauczysz jeździć to spier..... za granicę
    jak reszta :)

  • 3. Data: 2007-08-22 14:13:50
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > - czy praca kierowcy miejskiego co to od pętli do petli ma 20 minut
    > rozkładowej jazdy (czy może lepsze są linie gdzie przejazdu jest 60-70 min)

    Obrzydliwa robota. Przynajmniej w Krakowie wleczesz się wg rozkładu tak
    "mułowatego", że aż głupio w dodatku po tych samych trasach. IMHO najciekawsza
    jest ta pierwsza, ale więcej frajdy daje jazda z towarem za granicę i kursy
    autobusami po Europie.

    --
    Lukasz

  • 4. Data: 2007-08-22 21:02:42
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Tue, 21 Aug 2007 23:08:08 +0200, od niezadowolony :

    > Wy, czyli kto?

    Iksiński, Ygrekowski, Zetowski...

  • 5. Data: 2007-08-25 07:37:56
    Od: "Tadeusz" <k...@w...pl>

    Podwyższ kwalifikacje o ADR,"potrenuj"w Polsce 2-3 lata i uciekaj do
    Wielkiej Brytanii lub Irlandii(Lewostronny ruch).

  • 6. Data: 2007-08-30 14:26:26
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    niezadowolony napisał(a):

    > Jest jeszcze deficyt autostrad i dobrych dróg.

    > Wy, czyli kto?

    > Z wliczonym w koszty oszukiwaniem taksometru, sikaniem w czasie jazdy.

    > Jadąc zdezolowanym autosanem

    no nie wiem. Ostatnio małżonka się wiozła na trasie Olsztyn-Katowice
    - autobus miał klime, barek, tv.
    pozdrawiam
    marcin jan