PracaGrupypl.praca.dyskusjedofinansowania studentów › Re: dofinansowania studentów
    From: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dofinansowania studentów
    Date: Sat, 17 May 2008 20:30:19 +0200

    Użytkownik "lukaszkkk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:op.uba7wgswancpwq@lukasz...
> [...]

    Sam uważam, że pomysł nie jest do końca dobry - powinno to być stypendium
    trochę niższe np 500 zł i zwracane, jeżeli student wyleci, albo zrezygnuje
    na pierwszym roku. Ale uważam, że dobre jest to, że należy się studentom
    politechnik.
    Kiedyś przeciętny człowiek, który nie miał predyspozycji technicznych
    kończył LO, albo technikum i szedł pracować do biura jako fakturzysta, albo
    w innym ciekawym zawodzie, mając 20 lat. Teraz niestety się utarło, żeby
    wystawiać faktury za 1 tys netto trzeba skończyć studia. Po jaką cholerę
    marnować te 5 lat? Nie mówiąc o tym, że można równie dobrze skończyć
    zawodówkę i kłaść kafelki mając 3 tys na rękę.
    A po studiach pwinny być dopiero wymagane tam gdzie są faktycznie potrzebne,
    no ale mamy nadprodukcję humanistów, wiec jest w czym wybierać.