PracaGrupypl.praca.dyskusjedo kiedy mam status bezrobotnego? › Re: do kiedy mam status bezrobotnego?
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: do kiedy mam status bezrobotnego?
    Date: Wed, 26 Feb 2003 23:46:50 +0100

    On 2/25/2003 10:19 PM, Ola Ziarkowska wrote:

    > acha, dzieki
    > ale nazwa "bezrobek" i tak mi esie nie podoba :o)

    Podzielam Twoje zdanie, że takie określenie nie brzmi mile.
    Na pocieszenie niech będzie, że wyrażeń slangowych, mających stanowić o
    przynależności do grupy "wtajemniczonych" - w domyśle lepszych - używają
    ludzie mający problem z poczuciem własnej wartości i/lub marginesu
    społecznego. Pozostała część społeczeństwa przynajmniej stara się
    posługiwać językiem literackim, co nie zawsze wychodzi (vide: ja sam) -
    ale przynajmniej się stara.

    Możesz spodziewać się, że w najbliższym czasie pewna tajemnicza osoba
    zwana "ustawodawcą" stwierdzi, że każdy kto żyje, musi mieć "z czego".
    Skoro ma z czego, znaczy się - pewnie pracuje (no, chyba że kradnie, ale
    to też praca, jak inna) - więc skoro żyje, to pracuje, skoro pracuje, to
    nie jest bezrobotny.

    Patrząc na fizjonomie tych którzy głosują nad ustawami jestem
    przekonany, że jest to możliwe.

    Dogbert