PracaGrupypl.praca.dyskusje › czym jest oferta handlowa według prawa ? a mailing ?

  • 21. Data: 2005-10-04 11:56:36
    Temat: Re: czym jest oferta handlowa według prawa ? a mailing ?
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Chodziło o to, że ja i Kira sobie żartowaliśmy, a Ty się zachowałeś
    > jakbyśmy śmiertelnie poważnie to pisali.

    brawo :), dzięki, bo juz sie zaczynałem martwić, że ze mną coś nie tak
    ... ;-)

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 22. Data: 2005-10-04 13:06:10
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wojciech Bańcer [4 Oct 2005 12:41:12 +0200]:

    > Chodziło o to, że ja i Kira sobie żartowaliśmy

    A wiesz, że nie wiem... Znaczy raz taki numer zrobiłam,
    gościowi który za Chiny Ludowe nie chciał się odczepić,
    podesłałam prośbę o to właśnie zeskanowaną z bardzo
    kolorowej kartki papieru w bardzo porządnej rozdzielce.
    Odczepił się. Więc chyba zadziałało...

    Kira

  • 23. Data: 2005-10-04 18:12:56
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kira w news:dhtuns$e7b$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > A wiesz, że nie wiem... Znaczy raz taki numer zrobiłam,

    I oby ostatni raz. Zapychasz przy okazji łącza niewinnym.

    pozdrawiam
    Greg

  • 24. Data: 2005-10-04 18:36:42
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Greg [Tue, 4 Oct 2005 20:12:56 +0200]:

    > I oby ostatni raz. Zapychasz przy okazji łącza niewinnym.

    Wtedy akurat zapchałam łącze głównie sobie i WP. A konkretnie
    to jednemu patafianowi na WP. Nic się szczególnego nie stało,
    wyluzuj trochę. Znacznie bardziej upierdliwy jest niedawny
    zwyczaj wysyłania instalek... ;>

    Kira

  • 25. Data: 2005-10-04 18:53:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

    > Wtedy akurat zapchałam łącze głównie sobie i WP.

    rotfl

    j.

  • 26. Data: 2005-10-04 19:00:05
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: januszek [4 Oct 2005 20:53:32 +0200]:

    > rotfl

    No taki fakt. Poleciało to n-mailami po circa 50KB z mojego
    komputerka na serwerek WP. To jeszcze nie były czasy, kiedy
    można było przesłać kilkumegowy plik na raz, trzeba się było
    bardziej postarać żeby zapchać komuś skrzyneczkę... Chociaż
    fakt, że i dużo mniej do zapychania było (chyba 10 mega, ale
    łba sobie urwać nie dam za to)...

    Kira

  • 27. Data: 2005-10-04 19:22:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

    > No taki fakt.

    Smialem sie z tej naiwnosci... "sobie i WP" ;P Rozbroilo mnie to
    po prostu ;P To jak wsadzanie gwozdzia w gniazdko elektryczne "na
    zlosc mamie" ;P

    j.

  • 28. Data: 2005-10-05 20:25:07
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Kira napisał(a):

> [...]
    > podesłałam prośbę o to właśnie zeskanowaną z bardzo
    > kolorowej kartki papieru w bardzo porządnej rozdzielce.

    Jeśli mam być szczery, to uważam tego typu zachowania
    za niewłaściwe. Raz, że to często zahacza o mailbombing,
    a dwa odpłacając pięknym za nadobne, również po części
    przyczyniami się do ogólnego wzrostu spamu.

    Mnie osobiście spam przeszkadza, ale koszt czasowy jaki
    poświęcam na wciśnięcie przycisku 'D' (bądź del) te parę
    razy nie jest tak duży, by chciało mi się robić cokolwiek
    bardziej skomplikowanego w kierunku zwalczania spamu. :-)

    Chociaż z drugiej strony to już mi parę razy mówili, że
    nieziemsko cierpliwy jestem, więc może moja postawa nie
    jest obiektywna.... ;-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2005-10-06 07:16:37
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wojciech Bańcer [5 Oct 2005 22:25:07 +0200]:

    > Jeśli mam być szczery, to uważam tego typu zachowania
    > za niewłaściwe. Raz, że to często zahacza o mailbombing

    To nie zahaczało. To był mailbombing. I to wyjątkowo wredny.
    I tak, też uważam że to niewłaściwe, ale że zdarzyło mi się
    raz przez 10lat na Sieci, w stosunku do wyjątkowo upierdliwego
    człowieka -- i zadziałało :P -- to wyrzutów sumienia jakoś
    nie odczuwam i nie zamierzam zacząć... ;>

    Kira