PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy zamieszczac swoje dane w serwisach?

  • 21. Data: 2007-09-11 12:15:33
    Temat: Re: czy zamieszczac swoje dane w serwisach?
    Od: MH <O...@h...org>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Postanowiłem ponowic pytanie - czy warto oglaszac sie w serwisach
    > internetowych? Minelo troche czasu - moze teraz macie inne obserwacje na
    > ten temat?

    Moim zdaniem nie zaszkodzi. Miałem kilka ciekawych ofert przez LinkedIna,
    znajomy znalazl prace przez jakis polski tego odpowiednik. Przy okazji mam
    jakis wirtualny kontakt do swoich znajomych z czasow studiow i z pracy.

    --
    Milosz Marian Hulboj
    http://blog.hulboj.org/pl

  • 22. Data: 2007-09-11 12:19:22
    Od: MH <O...@h...org>

    glosnetu wrote:

    > Jesli na rynku nie ma specjalnego glodu osob o Twojej specjalnosci -
    > niezbyt warto, tj. precyzyjniej - mozna, ale bez znaczacej szansy na
    > odzew. Nie zaszkodzi jednak, bo szansa tylko sie zwieksza.

    Dokladnie - nigdy nie wiadomo, kto bedzie akurat szukal. Z serwisow z
    dzialki IT polecam LinkedIn, zas dla innych branzy dodalbym Euresa.

    --
    Milosz Marian Hulboj
    http://blog.hulboj.org/pl

  • 23. Data: 2007-09-11 12:23:39
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 11 Wrz, 14:19, MH <O...@h...org>
    wrote:

    > Dokladnie - nigdy nie wiadomo, kto bedzie akurat szukal. Z serwisow z
    > dzialki IT polecam LinkedIn, zas dla innych branzy dodalbym Euresa.

    ja dla IT dla Polski uzywam goldenline, a dla swiata - monstera. Inne
    dawaly znikomy oddzwiek.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 24. Data: 2007-09-11 18:58:09
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 11 Sep 2007 05:23:39 -0700, glosnetu <g...@p...onet.pl>
    w <1...@r...googlegroups.c
    om> napisał:

    > ja dla IT dla Polski uzywam goldenline, a dla swiata - monstera. Inne
    > dawaly znikomy oddzwiek.

    Jest jeszcze LinkedIn, też jest odzew.

    > glos

    ja czyli jakub