PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Date: Wed, 1 Mar 2006 11:52:39 +0100
    <dtsb64$6ct$2@inews.gazeta.pl> <dtubsn$3p7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <45f2f$44036de7$540a4a38$15100@news.chello.pl>
    <s...@f...3net-tech.eu.org>
    <du164i$22v$1@news.onet.pl> <du2icp$ojd$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:du2icp$ojd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Re to: Józek [Tue, 28 Feb 2006 10:45:49 +0100]:

    > Tylko wiesz, to jest jednak zafajdany interes państwa, żeby
    > tak ustawili prawo i dysponowali funduszami, żeby zamiast
    > marmurowych posadzek w ZUSie i biedaków jeżdzących mercami
    > po zasiłek - dało się inwestować w służbę zdrowia.
    >
    > Nie uważasz?

    Ok, ale nie do końca.
    Bo jeśli kupiłaś tego merca jak jeszcze pracowałaś.

    > A to z kolei jest już ich interes, żeby do tego momentu
    > zaczęło ich być stać na papu... Welcome In Real Life.

    No właśnie.
    Tylko widzisz, takie przykłady; państwo przyznało renty sportowcą .
    A przecież wielu z nich rozbijało sie najdroższymi samochodami i
    mieszkaniami w centrum miast i wykształceniem, w godzinach sławy.
    Postawiło domy starców dla aktorów i płaci dalej.
    Wielu (prywaciarzy) płaciło najniższe stawki na ZUS,
    zaniżając swoje dochody, a dziś płaczą bo otrzymują jałmużnę
    w wysokości 400zł, bo konkurencja i technologia eliminuje (strzelam)
    99% podmiotów z rynku w czasie kilkudziesięciu lat.
    A pogoń za zyskiem albo nawet utrzymaniem sie na rynku nie
    pozwoliła im wyjść poza nawias ( ), i być na bieżąco z nowościami
    świata z braku czasu.

    Powodzenia :)))

    Józek