PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest rzeczywiscie atut firmy › Re: czy to jest rzeczywiscie atut firmy
  • Data: 2005-11-15 07:49:28
    Temat: Re: czy to jest rzeczywiscie atut firmy
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Czytam w sieci ogloszenia o prace dla informatykow i zastanawiam sie
    > czym tak naprawde firma chwali sie piszac jeden z punktu jej oferty w
    > przypadku podjecia pracy:
    >
    > - pracę w młodym zespole, który cechuje profesjonalizm i zaangażowanie
    > w realizowane zadania;

    To jest taka papka, nowomowa, podobna do "w związku z dynamicznym
    rozwojem". Ja, młodzież ;-), osobiście preferuję pracę w "starym,
    doświadczonym zespole, którego czlonkowie nie narywają się jak
    młodziaki". I pewnie wielu takie zespoły preferuje. Też mnie dziwi
    bezmyślność pracodawcow, wypisujacych takie bzdety w ogłoszeniach.

    pozdr.
    m.