PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy tak jest wszędzie? › Re: czy tak jest wszędzie?
    From: Domin <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy tak jest wszędzie?
    Date: Fri, 20 May 2005 13:44:26 +0200

    On Fri, 20 May 2005 13:39:31 +0200, "candina" <c...@o...pl> wrote:

    >Witam!
    >. W tym roku
    >zmieniono zapis w ZFŚS o wczasach pod gruszą, iż świadczenie to przysługuje
    >jedynie osobom które zarabiaja mniej niz [tyle zarabiaja tylko pracownicy
    >zatrudnieni na pól etatu]. I nasuwa mi się pytań kilka... czy mam cieszyć
    >się faktem posiadania takiej pracy [niby praca jest] w której nie ma systemu
    >motywacyjnego, nie ma nawet dzialań mających na celu chociaż chwilowe
    >udobruchanie pracowników? Czy tak jest wszędzie?
    Witam,
    a mi zlikwidowali dodatek urlopowy. I momo ze chba powinni to zrobic
    do konca stycznia, to szef przyniosl cos do podpisania jakos w kwietni
    ze wsteczna data (ale podywzka byla zapowiedziana na koniec miesiaca
    to wszscy podpisali no bo co robic).
    I jedyna rada na to to szukac sobie czegos innego. Nic innego sie nie
    da poradzic.
    Mam nadzieje ze tak nie jest wszedzei.

    Pozdrawiem
    Dominik