PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy statystyki klamia ? › Re: czy statystyki klamia ?
  • Data: 2003-02-17 15:04:15
    Temat: Re: czy statystyki klamia ?
    Od: "chlodny_" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał w wiadomości
    news:b2qadj$qp6$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik chlodny_ <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b2q8oi$7qh$...@n...onet.pl...
    > A czy brak stałej pracy oznacza bezrobocie? a jeżeli pracuję w wolnym
    > zawodzie "od zlecenia do zlecenia", to jestem bezrobotny?

    heh, jesli masz na mysli "zlecenie" pt. zbieranie truskawek w holandii to
    tak
    mowiac stala prace mialem na mysli stabilne zrodlo dochodu z
    pracy/dzialanosci etc.
    a nie prace polowe w sezonie za granica..... choc tu moglbym podac
    przykladow wiele
    jak to np. kolo pracujacy na budowie w londynie wozi sie nowym fordem mondeo

    > Statystyki statystykami - zależy jak liczyć. Np. w mojej 4 osobowej
    rodzinie
    > wszyscy mają pracę - czy to znaczy, ze bezrobocia nie ma?

    tja, ales sobie grupe reprezentatywna wybral...

    > Rafał

    chlodny_