PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy statystyki klamia ? › Re: czy statystyki klamia ?
  • Data: 2003-05-21 21:47:11
    Temat: Re: czy statystyki klamia ?
    Od: "daniel" <d...@w...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadzam suę z Tomaszem a co do bubli taki mam poziom ters ludziom sprzedaje
    sie marzenia o wykształcenia trzeba wiele samozaparcia żeby sie zrealizować
    ponadto studia mają ci nakreślić kieunek twojego rozwoju ani prowadzić cię
    za ręke a dalej radż sobie sam. Ale fakt jest faktem jak powiedział mój
    kolega ci panowie z zeszycikamiu wytłuszczonymi od kolejnych lat
    przewracacani tych samych kartek.