PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Date: Mon, 21 Aug 2006 19:41:11 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 21 Aug 2006 17:17:30 +0200, Chmuri <c...@i...pl>
    w <eccipe$74m$1@news.wp.pl> napisał:

    > Każdy lubi to co robi..:)

    Wcale nie. Część osób szczerze nienawidzi tego, co musi robić dla
    pieniędzy.

    > Jakoś tego nie miałem szanowny Panie Jakubie jeżeli chce Pan mieć lepszy
    > humor to nawet w programie nie miałem granic z funckji a dokładnie to był
    > profil zarządzanie informacją a nie typowa infromatyka.Tak wiem że bede miał

    Po pierwsze - nie muszę sobie poprawiać humoru z powodu dołującego
    programu nauczania w liceach.
    Po drugie - prostymi, żołnierskimi słowami - jakieś do dupy to liceum
    było.

    > przez to większekłopoty bo nie znam nawet "podstaw" analizy... no ale cóż
    > nie każdy miał przyjemność kończyć dekadę temu liceum...

    I dekadę temu nie każdy miał pochodne i całki. A ja na przykład nie
    miałem liczb zespolonych.

    > Nie nie uważam tak bo teraz jest wielu programistów i dlatego jest taki
    > kłopot z pensją.

    Taa, wielu programistów, to powiedz, dlaczego firmy cały czas szukają
    nowych?

    > Drogi Panie Jakubie jeśli mogę coś stwierdzić to jest Pan najzupełniej
    [ ... ]
    > jednym warunkiem że kobieta siedzi w domu i zajmuje sie dzieckiem to 2000zł
    > to jest nic i można a nawet trzeba marudzić ale jakby kobieta przyniosła
    > drugie 2000zł to naprawde nie był by Pan wstanie wyżyć za te w sumie 4000zł
    > miesięcznie??

    Po pierwsze - jak sięnie ma kredytu na karku, to 2k pln może wystarczyć
    na życie. Problem jest, gdy przychodzi kredyt na mieszkanie, bo nie
    można do końca życia (rodziców lub naszego) mieszkać z rodzicami,
    zakładając, że są w tym samym mieście.
    A pensja 2k pln na rękę to jest więcej niż średnia krajowa liczona przez
    GUS, i przypuszczam, że drastycznie więcej, niż mediana.

    ja czyli jakub
    Revoke.