PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Date: 21 Aug 2006 19:56:32 +0200

    > Jakoś tego nie miałem szanowny Panie Jakubie jeżeli chce Pan mieć lepszy
    > humor to nawet w programie nie miałem granic z funckji a dokładnie to był
    > profil zarządzanie informacją a nie typowa infromatyka.Tak wiem że bede miał
    > przez to większekłopoty bo nie znam nawet "podstaw" analizy... no ale cóż
    > nie każdy miał przyjemność kończyć dekadę temu liceum...

    A wiec zarzadzanie informacja, a nie informatyka. A jesli planowales pojsc na
    studia techniczne, to dlaczego nie poszedles do szkoly, ktora Cie do nich
    przygotuje (czyli dobrego ogolniaka i klasy o profilu mat-fiz)? Poza tym, na
    uczelniach obecnie zaklada sie, ze swiezo upieczeni studenci nie wiedza nic,
    wiec zaczyna sie od zera.

    > Nie nie uważam tak bo teraz jest wielu programistów i dlatego jest taki
    > kłopot z pensją.

    Kiepskich sporo. Dobrych niewiele i wiekszosc osob po dobrych studiach na oferty
    rzedu 2k/mc nie patrzy.

    > Drogi Panie Jakubie jeśli mogę coś stwierdzić to jest Pan najzupełniej
    > normalnym facetem i napewno ma Pan jakąś kobietę/żonę z którą chce Pan
    > spędzić reszte życia i moge się zgodzić z marudzeniem programistów pod
    > jednym warunkiem że kobieta siedzi w domu i zajmuje sie dzieckiem to 2000zł
    > to jest nic i można a nawet trzeba marudzić ale jakby kobieta przyniosła
    > drugie 2000zł to naprawde nie był by Pan wstanie wyżyć za te w sumie 4000zł
    > miesięcznie??

    To moze wypowiem sie za siebie. Wyzyc tak. Ale nic poza tym. Wyobraz sobie, ze
    srednia cena metra kwadratowego w Wawie wynosi obecnie ok. 6k i szybko rosnie.
    Obliczajac, ze co najmniej 2000 pojdzie na biezace utrzymanie (w pewnym wieku
    zaczyna sie myslec o dziecku, potem o kolejnym), zostaje miesiecznie 2k. Czyli
    4m kw. mieszkania rocznie. Czyli mieszkanko 60 m^2 za 15 lat. Uwzgledniajac, ze
    za kredyt trzeba bankowi cos oddac (i to przy wieloletnich kredytach sporo),
    mieszkanie umeblowac i wykonczyc, mozemy spokojnie przyjac, ze masz kredyt na 30
    lat. A w tym czasie dzieci dorosna i trzeba bedzie na nie wiecej wydawac.
    No bo ani mi, ani mojemu chlopakowi, ani prawie nikomu z moich znajomych rodzice
    nie kupia mieszkania, nie dostaniemy ich tez w spadku po babci itd.

    Wiec sie nie dziwie, ze wiekszosc dobrych programistow po uslyszeniu takich
    zarobkow wybucha smiechem.

    Kasia