PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Date: Wed, 16 Aug 2006 12:44:24 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 16 Aug 2006 13:16:15 +0200, Kira <c...@e...wytnij.pl>
    w <ebuupu$rro$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Re to: Jakub Lisowski [Wed, 16 Aug 2006 08:18:22 +0000 (UTC)]:

    > To idź się zastrzel i nie marudź, całą wieczność możesz
    > sobie wtedy kompletnie nic nie robić... :)

    Niestety, lenistwo uszczęśliwia gdy jest konsumowane świadomie.
    A czasem mogę mieć ochotę na zrobienie czegokolwiek.

    > Nie. Jestem w stanie za to dać głowę, że jeśli kogoś ten
    > temat faktycznie fascynuje, to przejdzie tą ścieżkę nawet

    Nie _fascynuje_, tylko jest człowiekiem z ulicy, dowolnym.
    Kwantyfiaktory istnieje albo dla każdego.

    > gdyby miał przestać spać, a po skończeniu to nie on będzie
    > za pracą ganiał tylko abarot.
    >
    > Tak btw- kumpela nigdy nie miała głowy do nauki. Skończyła
    > sobie zawodówkę fryzjerską bo lubiła się włosami bawić.
    > Teraz ma sobie 3 salony z gatunku exclusive, pracy jakoś
    > szukać nie musi mimo braku skończenia mat-fiz.

    Zdawało mi się, że w poprzednim, przypadkowo wycietym
    poście było coś o szkole średniej i studiach.

    Po drugie - miała szczęście, praktycznie każdy potrafi pokazać osoby,
    którym się powiodło, bo miały trochę szcześcia.

    Jednak jakbym miał wybierać ścieżkę kariery, patrząc nie na to, co mi
    sprawia przyjemność, ale na to, co mi sprawia najmniejszy dyskomfort w
    przypadku rzeczy potencjalnie dobrze płatnych, to wybrałbym jednak
    ścieżkę mat-fiz, trudne studia.

    > Co my, barany jesteśmy żeby każdy musiał to samo robić?...

    No to co, mamy wszyscy równe szanse, czy nie?

    Bo ja na przykład nie widzę siebie zawodowo w roli twojej koleżanki
    - fryzjerki, przy czym kwestia płci jest drugorzędna.

    > Kira

    ja czyli jakub
    Revoke.