PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Date: Thu, 31 May 2007 23:34:23 +0200

    W wiadomości news:f3nc9m$eob$1@inews.gazeta.pl Aleksander Galicki
    <t...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Oto piekny popis swoistej mentalnosci: obywatel polski, przebywajac poza
    > Polska nie powinien pisac na polskie grupy jak to jest inaczej w innych
    > panstwach. Moze bowiem to skrzywdzic jego Rodakow, ktorzy zle znosza
    > krytyke, a zwlaszcza krytyke z krajow bardziej jakby normalnych. A
    > jeszcze gorzej znosza ze innym moze byc lepiej.
    Myślę, że źle zrozumiałeś stanowisko Jackare'a. On nikomu nie zabraniał
    pisać na dowolnie wybrane, ogólnie dostępne grupy. On tylko skrytykował (i
    bardzo słusznie, choć może nieco nerwowo) grupowiczkę o chorobliwie
    wybujałej samoocenie, z wyraźnym samouwielbieniem głoszącą swoje niekiedy
    nonsensowne,innym razem wtórne "przemyślenia", nie podając nigdy
    sprawdzalnych źródeł ani dowodów.
    Najprościej jest takich megalomanów ignorować, ale cóż - zirytowała się
    chłopa i tyle, ja go rozumiem, choć irytacji nie podzielam.

    > A co do 'nietaktu' - ja wiem, ze w egalitarnym srodowisku mojego
    > przedmowcy uzywanie zwrotow typu "nie kłap jadaczką" jest absolutnie
    > normalne, podobnie jak plucie na chodnik i kombinatorstwo. Ale tak nie
    > jest wszedzie. W normalnym swiecie to normalnym nie jest.
    Eee, tam, gadanina. Widzisz formę, do treści i sensu się nie dokopałeś, a
    nie był bardzo ukryty.
    Zdradzę ci w tajemnicy, że w "normalnych" wg twojego pojęcia środowiskach
    nawet pierdzą i bekają. A także - o zgrozo! - robią kupy! ;))

    > Ups, chyba znow narazilem sie Rodakom.
    Uważasz, że rodacy aż tak się przejmują tym, co napisałeś?

    --
    Jotte