PracaGrupypl.praca.dyskusjeczasem jest praca a brak chętnych › Re: czasem jest praca a brak chętnych
    From: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czasem jest praca a brak chętnych
    Date: Sun, 29 Jun 2003 10:35:31 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@pa54.prochowice.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik zwany Nina M. Miller, ukrywający się pod adresem:
    <n...@p...ninka.net> napisał:

    > coz, to jest najgorsza szkoda, jaka komuna wyrzadzila na umyslach
    > przecietnych janow kowalskich: w tym kretynskim ustroju, zeby moc
    > przetrwac, kazdy kombinowal. kombinowanie zwykle polegalo na masowym
    > wynoszeniu czego sie dalo z panstwowych zakladow pracy.
    > panstwowe - wiadomo, niczyje, wiec brac mozna, a kto nie bierze, to
    > idiota.

    Myślę, że wiele osób z łezką w oku wspomina "te stare, dobre czasy"....

    SIEDEM CUDÓW KOMUNIZMU

    1. Każdy miał pracę.
    2. Mimo, że każdy miał pracę, nikt nigdy nie pracował.
    3. Nawet mimo tego, że nikt nie pracował, plan był zawsze wykonany w
    ponad 100%.
    4. Nawet mimo tego, że plan był wykonywany w ponad 100%, nie można było
    niczego kupić.
    5. Nawet mimo tego, że nie można było niczego kupić, wszyscy mieli
    wszystko.
    6. Nawet mimo tego, że wszyscy mieli wszystko, wszyscy kradli.
    7. Nawet mimo tego, że wszyscy kradli, nigdy niczego nie brakowało

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)