PracaGrupypl.praca.dyskusjeczasem jest praca a brak chętnych › Re: czasem jest praca a brak chętnych
    From: " marek" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czasem jest praca a brak chętnych
    Date: Sat, 28 Jun 2003 22:01:03 +0000 (UTC)

    d...@p...onet.pl napisał(a):

    > Fajnie piszesz, ale każdy tak może napisac. Moze to Ty byłeś takim oszustem
    > nie chciałes wypłacac prowizji naleznej pracownikowi? Moze to Ty go
    > oszukiwałeś - dawałeś mu cztery pudła towaru potem twierdziłeś że dałeś mu
    5.

    Może... Właściwie takie teksty powodują u mnie mdłości i to dosłownie. Już
    napisałem, że działam legalnie. To rozciąga się na całość działań i jest
    mocno niepopularne w obecnych czasach. Wręcz niezrozumiałe i podejrzane.
    Jeśli chcesz pisać w takim tonie daj sobie spokój. Po co tworzyć dyskusję
    akademicką. Piszę jak jest i nie inaczej.
    > Każdy kradnie? To chyba miałeś pecha, albo przejaskrawiasz za bardzo. Nie
    >takich tekstów, wszyscy kradną a ja biedny trace.
    Mam nadzieję, że nie wszyscy. Ta nadzieja maleje jednak w miarę upływu czasu
    i czytania np. "Rzeczpospolitej"
    >A pensja bez żadnej podstawy
    > nie jest jak ktoś tu wspominał reliktem przeszłości tylko pewnej
    stabilizacji.
    > Towar ma to do siebie że nie zawsze zejdzie, raz lepiej raz gorzej. Jak nie
    > zejdzie ze sklepu to nikt tego więcej nie weźmie, wiec można nic nie
    sprzedać
    > przez np. miesiąc a zyc za coś trzeba, prawda?
    Prawda. Ja mam dokładnie takie problemy od wielu lat i jakoś żyję nie jeden
    już miesiąc. Do tego mam jeszcze problemy ze zdobyciem interesującego towaru
    po odpowiednich cenach i wiele innych problemów. Pracownik ma go tylko
    sprzedać co obecnie z pewnością wymaga wiele pracy i starań. Za to otrzymuje
    (tak jak i ja) pieniądze. Nie za cokolwiek innego.