PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv - mgr inz bez dyplomu

  • 1. Data: 2005-11-18 07:05:11
    Temat: cv - mgr inz bez dyplomu
    Od: "Emil Nowacki" <e...@g...pl>

    Witam,

    Mam takie pytanko: jak ladnie ujac w CV, ze mam jedynie absolutorium
    (dzienne studia mgr. inz.), a dyplomu jeszcze nie. Dodam, ze minelo juz
    2 lata od zakonczenia studiow, a pisanie pracy magisterskiej niestety
    sie nieco przeciaga :/

    Nie chcialbym, aby w CV byly jakies niejasnosci, wolalbym wiec uczciwie
    zaznaczyc fakt braku dyplomu (chodzi o CV w jezyku angielskim).
    Mozecie zaproponowac jakas forme takiej informacji ?

    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.

    Emilian

  • 2. Data: 2005-11-20 18:43:05
    Temat: Re: cv - mgr inz bez dyplomu
    Od: "Marlboro" <q...@o...com>

> [...]
    > zaznaczyc fakt braku dyplomu (chodzi o CV w jezyku angielskim).
    > Mozecie zaproponowac jakas forme takiej informacji ?

    Ukonczone studia magisterskie...:)

    Poprostu ;-)

  • 3. Data: 2005-11-21 09:02:30
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    Użytkownik "Marlboro" <q...@o...com> napisał w wiadomości

    > Ukonczone studia magisterskie...:)
    >
    > Poprostu ;-)
    >
    > nieprawda.
    jesli chce byc uczciwy, nie może tak napisać, studia magisterskie kończy się
    w chwili obrony pracy.
    może określić to terminem absolutorium własnie, albo w trakcie pisania pracy
    magisterskiej. można tez nie podawać daty rozpoczęcia studiów, a tylko
    określić status wykształcenia - np. w wersji jak wyżej.
    pozdr. E.

  • 4. Data: 2005-11-29 15:15:01
    Od: "BH" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Emil Nowacki" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mam takie pytanko: jak ladnie ujac w CV, ze mam jedynie absolutorium
    > (dzienne studia mgr. inz.), a dyplomu jeszcze nie.

    W CV masz różne działy, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, odbyte kursy,
    czasami hobby itp.

    No więc piszesz:

    Wykształcenie:

    1990 - 1994: Liceum Plastyczne w Pacanowie - profil: farby olejne.
    1994 - 1999: Uniwersytet Zakopiański - kierunek: kłusownictwo.

    Wszystko zgodnie z prawdą. A na rozmowie możesz wspomnieć, że też chciałeś
    zostać prezydentem i dlatego się nie obroniłeś.