PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 61. Data: 2002-09-28 15:11:18
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    _...@i...pl (Adam P?aszczyca) wrote in <an3gfq$jai$3@news.onet.pl>:

    /ciach.../

    >Jestem nawiedzonym przeciwnikiem M$

    Nie wiem czy to dobrze czy zle, ale korporacyjna rzeczywistosc jest inna...

    Wojtek

  • 62. Data: 2002-09-28 16:00:26
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 28 Sep 2002 17:11:18 +0200, u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >Nie wiem czy to dobrze czy zle, ale korporacyjna rzeczywistosc jest inna...

    Adaś żyje w innej rzeczywistości ;-))

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 63. Data: 2002-09-28 16:01:27
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 28 Sep 2002 17:10:01 +0200, u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >Widzisz, Adam - a tego nam wczesniej nie powiedziales.

    Zaraz Ci napisze "przecież nikt nie pytał" ;-))

    PS: Jak często widujesz ogłoszeniu w których jest określone w jakim
    formacie należy przysłać aplikację?

  • 64. Data: 2002-09-28 17:08:32
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Uważam, że składając aplikację wypada przynajmniej wiedzieć, czym firma
    > się zajmuje, jaki jest przewidywany zakres obowiązków i kto
    > najprawdopodobniej będzie czytał, to co dostanie. Na tej podstawie można
    > ocenić, w jakim formacie powinno być załączone.

    O ile nie jestes jasnowidzem ( ale wtedy nie musisz pracowac :-) ), to
    nie widze mozliwosci stwierdzenia zwiazku miedzy tym, czym sie ma kto
    zajmowac,
    a tym, w jakim formacie bedzie najwygodnie czytac adresatowi.

    ROTFl -txt i dobry smak ?

    --
    Jacek

  • 65. Data: 2002-09-28 17:19:47
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Uznali a priori, że 'worda każdy przeczyta'. Nic bardziej mylnego.

    Od glupoty pracodawcow zachowaj nas Panie....

    --
    Jacek

  • 66. Data: 2002-09-28 17:30:47
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    > Wbrew pozorom po obejrzeniu tego, co przysyła aplikant można dużo się
    > dowiedzieć. Większość wordziastych CV zawiera byki w formatowaniu
    > pokazujące, że osoba 'umie worda' - czyli tak naprawdę używa tego
    > kombajnu niezbyt się orientując co on naprawdę robi. A to wcale dobrze
    > nie świadczy o pracownku.
    > Wolę dostać dobrze sformatowany .txt - lepiej używać narzędzi
    > prostszych, ale dobrze niż skomplikowanych - źle.

    1. W formacie *.doc zapisuje nie tylko Word, ale np. Wordpad - standardowo
    dostepny w MS Windows, od bodajze wersji 98
    2. Co maja "byki w formatowaniu" ze znajomoscia Worda, swiadcza o
    nieznajomosci typografii. Jak potrzebujesz lamacza to ma priorytetowe
    znaczenie, dla programisty - zadnego.
    3. Kiedys czytalem o sekretarce, ktora wybierala sposrod kandydatow na
    programistow na podstawie ich fotografii .... Twoja metoda jest tak samo
    sensowana.

    --
    Jacek

  • 67. Data: 2002-09-28 21:13:21
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacuo <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Od glupoty pracodawcow zachowaj nas Panie....

    Od wszechwiedzących tym bardziej.

    P.S> jak chcesz, to mozesz zmniejszać swoje szanse - tym lepiej dla
    innych.

    --
    ___________ (R)

  • 68. Data: 2002-09-28 21:14:24
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:

    > Nie wiem czy to dobrze czy zle, ale korporacyjna rzeczywistosc jest inna...

    Wiem, i co z tego?

    P.S. a jeżeli mam w korporacji Worda 5.0, a dostaję w formacie worda
    2000, to co?

    --
    ___________ (R)

  • 69. Data: 2002-09-28 21:15:05
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    jerzu <j...@i...pl> wrote:

    > Adaś żyje w innej rzeczywistości ;-))
    Nie ograniczam się ciasnymi ściankami małych autek, tak jak Ty ;)

    --

  • 70. Data: 2002-09-28 21:16:27
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    jerzu <j...@i...pl> wrote:

    > A jak "dobrze sformatować" .txt??

    Tabulatorami, akapity jedną pustą linią... Zasady formatowania dla
    składaczy teksty poczytaj (podstawy).

    --