PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
  • Data: 2002-10-10 11:19:41
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: "Janusz M. Kamiński" <j...@r...biz> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Jeszcze raz - wymaganie brzmi 'nie zakładaj, a sprawdzaj'. A branża -
    > nadzór nad procesamoi przetwarzania danych.

    Pytanie było o branżę - zacznij czytać ze zrozumieniem, co się do Ciebie
    pisze... choć wiem, że w Twoim przypadku to tylko pobożne życzenia....

    PS. http://www.impaq.com.pl - jakby ktoś z Was chciał wiedzieć, gdzie są
    na tyle wyrozumiali, że tolerują takie błazeństwa, jakie nasz Adamek
    prezentuje...

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz M. Kamiński j...@r...biz