PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
  • Data: 2002-10-04 15:30:30
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rada dla kogoś kto w pierwszym pytaniu chciał się
    > czegoś dowiedziec. CV pisz w Wordzie i zapisuj w formacie .doc.

    hmm ale ja jestem fachowcem od systemow konkurencyjnych dla produktow
    Microsoftu! nieetycznym by bylo dla mnie wyslac doca :-))))
    i czasem to _ma_ negatywny wplyw na moje szanse....

    ale nie bede z tym zbyt powaznie polemizowal, nawet u mojego Linuxowego
    pracodawcy jest pare Wordow na wszelki wypadek... :-\
    ale gdybym _ja_ zatrudnial (co czasem sie zdarza), to programiscie linuxowemu
    dalbym -1 *maly* punkcik za CV w Wordzie. Jesli w domu jest ,,Windziarzem''
    to znaczy ze nie kocha az tak unixow jak to jest niezbedne ;-)))

    aha. no dobra, niech juz bedzie ten Word, ale niech formt pliku nie bedzie
    z najnowszego jesli masz szczescie go posiadac... gdzies tak 6.0 albo
    starszy pls...

    no i txt otwiera sie pod widnowsem tak samo latwo jak doc
    i tak samo latow sie drukuje...
    a przy tym otworzy je tez przebrzydly pingwiniarz ;-)))

    ale to juz moje problmey komputeryka nie mikrosoftowego :-),
    gdybym byl moja zona (nieinformatyk) zdecydowanie malowalbym doce.
    i uzywalbym w nich TAB-ELEK a nie TAB-ulatorow i TAB-ow.
    w tabelce mozna _ladniej_ ulozyc.
    to co pisal _555@irc o roznych drukarkach/marginesach i jak rozwalaja
    strukture (TABowa!) zdecydowanie mialo sens. tabelka trudniej zepsuc.

    pozdrawiam

    romekk