PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
  • Data: 2002-10-08 15:15:23
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Która powoduje, że w odróżnieniu od innych - pracuję i całkiem nieźle
    > zarabiam. Piszcie dalej w wordzie - dzięki temu na rynku pracy mam
    > mniejszą konkurencję :-)

    Konkurencję to może masz ale jak narazie oceniam to w kategorii wypisywania
    głupot. Nie znasz mnie i nie wiesz czym się zajmuję. Napewno nie jesteś
    konkurencją dla mnie.
    A wracając do tematu jeszcze nie spotkałam na szczęście pracodawcy który
    kandydatów ocenia po formacie w jakim złożyli cv - tak się składa że większą
    wagę przykładają do kwalifikacji, chyba że szukasz edytora tekstu i
    sformatowanie pisma jest jednym z kryteriów oceny. No ale zapewne moje
    doświadczenia są niczym w porównaniu z Twoimi więc może niech każde pozostanie
    w swoim świecie. Beata