PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
  • Data: 2002-10-03 19:23:52
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Nie uczestniczyłam w dyskusji aktywnie. Dość uważnie przejrzałam jednak jej
    przebieg i myślę że trudno się nie zgodzić z adamem 999. Co do aktywności Adama
    Płaszczycy na innych grupach to może rzeczywiście wykazuje się tam
    sensowniejszymi wypowiedziami jednak może to wynikać z faktu że pisze tam o
    czymś na czym sie zna. Tutaj wykazał się daleko posuniętą "absurdalnoscią"
    wypowiedzi dlatego też zasłużył na taką opinię. Najprościej rzecz ujmując:
    niech kazdy wypowiada się na tematy o których ma pojęcie a nie tylko po by
    napisać cokolwiek.

    Co do CV to rzeczywiście - Word .doc i to ogólnie stosowana praktyka.

    Pozdrawiam Beata