PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
  • Data: 2002-10-03 14:50:15
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie - jeśli tylko wstawię ten TXT do czegokolwiek, co uzywa czcionek
    > proporcjonalnych, to się rozjedzie.
    wstawianie plikow txt do czegokolwiek o fontach proporconalnych mija sie
    z celem. i uzywanie tabulacji nie zalatwi tu sprawy...
    (opisalem zreszta dlaczego z przykladem)

    > A ja Cię zapeaniwam, że nie drukuję txt, tylko dalej przetwarzam.
    a moje CV zwykle przesluchujacy mnie na rozmowie trzyma w lapcy wydrukowane.
    cenie sobie to, ze ktos przychodzi na rozmowe ze mna przygotowany....

    > Jak widzę, to dla Ciebie tabulator, to taka większa spacja. Cóż, polecam
    > dowolny podręcznik podstaw składu tekstu.
    hihi :)
    jak widze przeczytanie do konca i ze zrozumieniem mojego posta
    przeroslo Twoje mozliwosci :)))

    z mojej strony EOT...

    pozdrawiam

    romekk