PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv - ???

  • 1. Data: 2004-12-28 23:52:49
    Temat: cv - ???
    Od: theDake <n...@n...pl>

    tytulucie cv jako CV czy pelna nazwa, czy wcale?

    Czy moze imie i nazwisko jako tytul?

    Czy klauzle o danych osobowych umieszczacie na samym dole,
    czy moze wczesniej niz podpis, czyli jaka przedostatnia?

  • 2. Data: 2004-12-29 14:47:33
    Temat: Re: cv - ???
    Od: "al_ka" <a...@W...onet.pl>

    Uzytkownik "theDake" <n...@n...pl> napisal w wiadomosci
    > tytulucie cv jako CV czy pelna nazwa, czy wcale?
    >
    > Czy moze imie i nazwisko jako tytul?

    Radze napisac imie, nazwisko i skrot cv, ew. tylko nazwisko i cv.

    > Czy klauzle o danych osobowych umieszczacie na samym dole,
    > czy moze wczesniej niz podpis, czyli jaka przedostatnia?

    O tym jest duzo w sieci, wystarczy poszukac wzory cv.

    Pozdrawiam,
    al_ka

  • 3. Data: 2004-12-29 15:40:25
    Od: "Mikin" <m...@v...pl>

    "theDake" <n...@n...pl> wrote in message
    > tytulucie cv jako CV czy pelna nazwa, czy wcale?
    >
    > Czy moze imie i nazwisko jako tytul?
    >
    > Czy klauzle o danych osobowych umieszczacie na samym dole,
    > czy moze wczesniej niz podpis, czyli jaka przedostatnia?

    Ja zawsze umieszam pelna nazwe cv
    aklauzule o danych w stopce

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-12-30 21:47:38
    Od: Artur <a...@A...pl>

    Ja piszę "Curriculum vitae". Pisząc po prostu skrótowo CV, pracodawca może
    to odebrać jako nieznajomość prawidłowego zapisu tej nazwy przez
    potencjalnego klienta. Jeżeli już miałbym wybierać pomiędzy CV a brakiem
    tego wpisu, to wybrałbym to drugie. Ale to też zależy gdzie wysyłam.

    --
    Pozdrawiam, Artur

    Post wysłany 2004-12-30 22:43:46.

  • 5. Data: 2004-12-31 16:32:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 30 Dec 2004 22:47:38 +0100, Artur
    <a...@A...pl> wrote:

    >Ja piszę "Curriculum vitae". Pisząc po prostu skrótowo CV, pracodawca może
    >to odebrać jako nieznajomość prawidłowego zapisu tej nazwy przez
    >potencjalnego klienta.
    Gdy piszesz w wersji "pelnej" pracodawca moze to odebrac jako
    marnotrawienie tuszu/atramentu/tonera itp przez potencjalnego...
    pracownika. (klienta?)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 6. Data: 2004-12-31 21:22:27
    Od: theDake <n...@n...pl>

    <a...@A...pl> wrote:

> [...]
    >potencjalnego klienta. Jeżeli już miałbym wybierać pomiędzy CV a brakiem
    >tego wpisu, to wybrałbym to drugie. Ale to też zależy gdzie wysyłam.

    Hmmm, niezmiernie ciekawe, widze, ze kazdy szczegol ma znaczenie.
    A wiec od czego uzalezniasz, czy tytuujesz ta kartke "Curriculum
    vitae" czy wcale (bo cyt: "też zależy gdzie wysyłam.")?
    <hmmm>

    zaciekawiony...
    theDake

  • 7. Data: 2004-12-31 21:22:45
    Od: theDake <n...@n...pl>

    On Fri, 31 Dec 2004 17:32:12 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Gdy piszesz w wersji "pelnej" pracodawca moze to odebrac jako
    >marnotrawienie tuszu/atramentu/tonera itp przez potencjalnego...
    >pracownika. (klienta?)
    ok, moze jednak imie i nazwisko w lewej moze byc za tytul :>

  • 8. Data: 2005-01-02 13:38:16
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    WAM; <s...@4...com> :

    > Gdy piszesz w wersji "pelnej" pracodawca moze to odebrac jako
    > marnotrawienie tuszu/atramentu/tonera itp przez potencjalnego...
    > pracownika. (klienta?)

    Kombinujecie. ;)

    Flyer

  • 9. Data: 2005-01-02 13:38:19
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    theDake; <i...@4...com> :

> [...]
    > A wiec od czego uzalezniasz, czy tytuujesz ta kartke "Curriculum
    > vitae" czy wcale (bo cyt: "też zależy gdzie wysyłam.")?

    E tam - wysłałem ponad 170 CV do USC i pewnie ze 300 do normalnych firm
    - mam wrażenie, że w żadnej nikt się nie zatsanawiał nad konsekswencjami
    stosowania skrótu - ot pełne rozwinięcie CV lepiej wygląda w nagłówku -
    czysto subiektywna reakcja na układ strony. ;)

    Flyer