PracaGrupypl.praca.dyskusjecoś nie tak › Re: coś nie tak
  • Data: 2002-01-08 21:43:13
    Temat: Re: coś nie tak
    Od: "svobo" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój ojciec miał za komuny w zakładzie 5000 pracowników,

    no to jesteś potomkiem "SUPER KOMUCHA"

    z czego
    > potrzebnych mu było 2000. 90% reszty piło wódkę,

    a co z Twoim przodkiem, też pił wódke?

    > Paradoksalnie im łatwiej będzie <<układać związki między pracownikiem i
    pracodawcą>>zwolnić pracownika, tym więcej tej pracy
    > będzie, trzeba to zrozumieć.

    tu masz racje

    Tylko że wtedy wygrają najlepsi (bo ci źli nie
    > będą chronieni okresami wypowiedzeń i innymi socjalistycznymi hamulcami
    > rozwoju gospodarczego), a to nie wszystkim odpowiada.

    bo z tymi "not the best" trzeba przecież coś zrobić. Np. wywieźć na Syberie
    ( to Ci chyba bliskie), może na Madagaskar, albo w łańcuch zakuć i jeszcze
    przemalować na czarno, albo............

    Panie
    > Samotnik
    > Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/