PracaGrupypl.praca.dyskusjecoś nie tak › Re: coś nie tak
    From: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: coś nie tak
    Date: Tue, 8 Jan 2002 12:35:55 +0100

    news:1628.0000069b.3c3aba3e@newsgate.onet.pl...
    > Cześć
    > Coś tu jest nie tak - najpierw przyjmują mnie do pracy, później każą
    założyć
    > działalność gospodarczą, i po pół roku "Współpracy" nagle okazuje się, że
    > zarząd spółki, w której siedzą rodziny szefów każe zerwać ze mną
    "współpracę" z
    > podobno przyczyn ekonomicznych z dnia na dzień (oczywiście trzeba
    zapomnieć o
    > jakiejkolwiek odprawie)

    Na pocieszenie dodam, ze takze mam DG i 31. lipca (w dzien moich urodzin)
    postapiono ze mna tak samo.
    To jest ryzyko, ktore trzeba brac pod uwage.
    Oczywiscie zawierana umowa powinna zawierac "sensowne" okresy
    wypowiedzenia...
    Ja niestety nie bylam przygotowana na to po miesiacu pracy - a pracuje juz 8
    lat.
    Do dzis dnia szukam bezskutecznie kolejnego zajecia.
    DG ma sens, jesli zna sie dobrze ludzi, z ktorymi sie wspolpracuje.

    Pozdrawiam
    Ewa