PracaGrupypl.praca.dyskusje › corporate identity

  • 11. Data: 2005-04-20 14:53:58
    Temat: Re: corporate identity
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:d45qc7$1dj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Maciej Sobczyk [Wed, 20 Apr 2005 16:46:11 +0200]:

    > No i w zwiazku z tym musze koniecznie nie lubic sie
    > z tego posmiac? :) Do PeKaO i tak za chiny ludowe
    > nie wroce, wiec chyba niczym mi to nie grozi ;)
    Jasne, że możesz. Przecież Cię nie krytykuję, że Ci się podoba. Mnie się nie
    podoba, bo jest mało wyrafinowana jak na "wirusa", ale to moje zdanie i
    nikomu nie narzucam.

  • 12. Data: 2005-04-20 16:03:35
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne, że możesz. Przecież Cię nie krytykuję, że Ci się podoba. Mnie się
    > nie
    > podoba, bo jest mało wyrafinowana jak na "wirusa", ale to moje zdanie i
    > nikomu nie narzucam.

    Idzcie podyskutowac na alt.pl.sztuka-reklamy :) ta grupa jest przeznaczona
    do takich dyskusji (i podsylania takich linkow).

    I.

  • 13. Data: 2005-04-20 17:34:47
    Od: Michał <m...@s...net>

    Maciej Sobczyk wrote:
    > Spam a nie "spam". To klasyka reklamy wirusowej.

    reklamy czego? pekao?! tej strony o egipcie (chyba), której nawet nie
    oglądałem!? czy Twoich modnych antyspamowych poglądów?

    wiosna przyszła, a Ty wciąż przed monitorem...

    --
    mgl

  • 14. Data: 2005-04-20 18:22:16
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-04-20 16:48, spoglądając w dolinę, Użytkownik Kira napisał:

> [...]
    > z tego posmiac? :) Do PeKaO i tak za chiny ludowe
    > nie wroce, wiec chyba niczym mi to nie grozi ;)

    Witam

    Korzystając z wątku wkleję coś z alt.kawaly:

    "
    Dwa banki - polski i amerykanski zdecydowaly, co rok urzadzac zawody
    wioslarskie z osmioosobowa zaloga. Obie druzyny caly rok trenowaly
    intensywnie, a kiedy nadszedl dzien zawodow, kazda druzyna byla w pelni
    sil. Jednak to Amerykanie wygrali - przewaga ponad jednego kilometra. Po
    przegranej druzyna polskiego banku upadla na duchu. Glowny menedzer
    zdecydowal, ze nalezy postarac się wygrac w kolejnych zawodach i
    utworzyc grupe w celu rozwiazania problemu. Grupa ta po przeprowadzeniu
    licznych badan odkryla, ze Amerykanie mieli siedmiu mezczyzn przy
    wioslach i jednego dowodzacego, podczas gdy druzyna polska miala jednego
    mezczyzne przy wioslach i siedmiu dowodzacych. W tej sytuacji menedzer
    dal oczywisty dowod swoich umiejętności kierowniczych: zatrudnil spolke
    konsultacyjna do szczegółowego zanalizowania druzyny polskiej.Po wielu
    miesiacach wytezonej pracy eksperci doszli do wniosku, ze w sklad
    druzyny polskiej wchodzilo zbyt wiele osob dowodzacych, a za malo
    wioslujacych. Podpierajac sie raportem ekspertow, zarzad natychmiast
    zdecydowal sie zmienic strukture zalogi: teraz było tylko czterech
    dowodzacych, dwoch nadzorujacych, szef nadzorujacych i jeden wioslujacy.
    Ponadto wprowadzono serie punktow, po toby dac wiosłującemu motywacje: "
    Musimy poszerzyc zakres jego pracy i nadac mu wieksza odpowiedzialnosc
    ".W kolejnym roku Amerykanie wygrali przewaga dwoch kilometrów.. Bank
    polski natychmiast zwolnil wioslujacego z powodu znikomych rezultatow
    osiagnietych w pracy, ale mimo to przyznal premie grupie dowodzacych,
    jako rekompensate za wielka gorliwość zademonstrowana przez druzyne.
    Spolka konsultacyjna przygotowala serie badan, dzieki którym wykazala,
    iz obrana taktyka byla dobra; rowniez, ze motywacja byla wlasciwa, ale
    ze wykorzystana materia (wioslujacy)powinna ulec polepszeniu. Nastepnie
    bank polski zajal się projektowaniem nowej lodzi....
    "

    Te dwa wątki przypomniały mi, dlaczego moje odejście z banku (po 10-u
    latach pracy), było właściwą decyzją - nie potrafię jednocześnie śpiewać
    i wiosłować :) (i pewnie dlatego teraz nadal szukam :| ...)

    Pozdrawiam
    Kornel

  • 15. Data: 2005-04-20 23:22:01
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Immona [Wed, 20 Apr 2005 18:03:35 +0200]:

    > Idzcie podyskutowac na alt.pl.sztuka-reklamy :)

    No dobra, dobra, jak juz *Ty* mnie wyganiasz to ja
    przestaje i obiecuje ze nie bede... ;)

    Kira (i tak fajne toto bylo)

  • 16. Data: 2005-04-21 07:32:29
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@s...net> napisał w wiadomości

    > reklamy czego? pekao?! tej strony o egipcie (chyba), której nawet nie
    > oglądałem!? czy Twoich modnych antyspamowych poglądów?
    >
    > wiosna przyszła, a Ty wciąż przed monitorem...

    No właśnie na tym polega reklama wirusowa. Na tym abyś się nie domyślił, że
    jest to reklama ale z chęcią przesłał ją dalej. Jak widzisz - działa.

  • 17. Data: 2005-04-21 08:05:01
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: KornelO [Wed, 20 Apr 2005 20:22:16 +0200]:

    > Korzystając z wątku wkleję coś z alt.kawaly:

    A Ty wiesz, ze to wcale nie jest dowcip... :P

    > Te dwa wątki przypomniały mi, dlaczego moje odejście z banku
    > (po 10-u latach pracy), było właściwą decyzją - nie potrafię
    > jednocześnie śpiewać i wiosłować :)

    Uczciwie mowiac, mimo ze wspolprace z bankami pamietam od jak
    najlepszej strony, nie zdecydowalabym sie w zyciu pracowac w
    zadnym z nich na stale. Niektore podejmowane w nich decyzje sa
    tak kuriozalne, ze mi sie to prywatnie w pale nie miescilo...
    I faktycznie, czasami sa zywcem wyjete z tego "kawalu".

    > (i pewnie dlatego teraz nadal szukam :| ...)

    Calkiem mozliwe. Z tego co widze, w cenie sa ludzie raczej
    bez wiekszej tendencji do posiadania wlasnego zdania. A juz
    na pewno bez checi do jego wypowiadania ;)

    Czego tez za pieruna zrozumiec nie moge, bo mnie osobiscie
    drazni pracownik, ktory widzac ze cos jest nie tak -- nic
    nie powie tylko poczeka az wszystko sie rabnie o glebe...

    Kira

  • 18. Data: 2005-04-21 10:29:19
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > Re to: Immona [Wed, 20 Apr 2005 18:03:35 +0200]:

    > No dobra, dobra, jak juz *Ty* mnie wyganiasz to ja
    > przestaje i obiecuje ze nie bede... ;)

    Po prawdzie to nie wyganiam, tylko naganiam klientele jednej z moich
    ulubionych grup dysk. :)

    I.

  • 19. Data: 2005-04-21 10:41:21
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-21, Immona <c...@W...zpds.com.pl> wrote:
    > Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Po prawdzie to nie wyganiam, tylko naganiam klientele jednej z moich
    > ulubionych grup dysk. :)
    O, to już wiem, gdzie odbić desant bluzgaczy na pl.rez.zwierzaki.koty :>

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [00:54] <TomekS!tsurmacz@okapi.ict.pwr.wroc.pl> a poza tym, to ja sobie
    zakładam po prostu grupy w domu i nie wiem, czego wszyscy ode mnie chcą

  • 20. Data: 2005-04-24 00:06:10
    Od: Michał <m...@s...net>

    Maciej Sobczyk wrote:
    > No właśnie na tym polega reklama wirusowa. Na tym abyś się nie domyślił, że
    > jest to reklama ale z chęcią przesłał ją dalej. Jak widzisz - działa.

    serio? ;)

    --
    mgl