PracaGrupypl.praca.dyskusjecontrolling › Re: controlling
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: controlling
    Date: Thu, 8 Jul 2004 22:56:04 +0200

    > Częsty przykład. Księgowa źle zaksięgowała kwotę i nie wie gdzie i jaką.
    > I zawsze wzywa informatyka, który 1. wie jakie są zasady księgowania, 2.
    > wie jak szukać i znaleźć, 3. wie jak naprawić tak żeby było dobrze i
    > żeby się żadna kontrola nie przyczepiła.
    najlepiej żeby to był informatyk zatrudniony w tej firmie na najniższą
    krajową, heh
    to jest chyba punkt który rozumie każdy pracodawca, hihi

    > najważniejsza i na niej się firma kończy. Tylko wdrożeniowiec wie jak
    > ważna jest współpraca pomiędzy wszystkimi komórkami funkcyjnymi firmy.
    > Gdybym wdrażał fk olewając to jak działa magazyn, dział handlowy czy
    > płace to po pierwszym wdrożeniu pogoniliby mnie w diabły. Tak samo
    no tak, ale po co układać jakis tam plan kont (bo to tylko przeszkadza) i
    dostosowywać go do działalności firmy... W końcu to tylko liczby które
    przechodzą z miejsca na miejsce, czasem się rozdzielają, gdzieś indziej
    scalają....

    > wdrażając każdy moduł trzeba zwracać uwagę na skutki w innych częściach
    > firmy.
    po co zawracać niektórym głowę p.i.e.r.d.o.ł.a.m.i......

    > --
    > Pozdrawiam _ _
    gromax