PracaGrupypl.praca.dyskusjecontrolling › Re: controlling
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: controlling
    Date: Thu, 08 Jul 2004 22:35:17 +0200

    From: [gromax] - 2004-07-08 20:07:

    > Drobny przykład - księgowa chciała ukryć przed swoją przełożoną, jak łatwo
    > się domyśleć główną księgową źle zaksięgowaną kwotę. I zwróciła się do mnie

    Częsty przykład. Księgowa źle zaksięgowała kwotę i nie wie gdzie i jaką.
    I zawsze wzywa informatyka, który 1. wie jakie są zasady księgowania, 2.
    wie jak szukać i znaleźć, 3. wie jak naprawić tak żeby było dobrze i
    żeby się żadna kontrola nie przyczepiła.

    > Wybacz, ale z wiedzą tylko rachunkową (od strony księgowości) to bym
    > szybciutko się rozstał ze swoim zawodem ...

    100% racji. Ludzie siedzący w działach myślą że ich praca jest
    najważniejsza i na niej się firma kończy. Tylko wdrożeniowiec wie jak
    ważna jest współpraca pomiędzy wszystkimi komórkami funkcyjnymi firmy.
    Gdybym wdrażał fk olewając to jak działa magazyn, dział handlowy czy
    płace to po pierwszym wdrożeniu pogoniliby mnie w diabły. Tak samo
    wdrażając każdy moduł trzeba zwracać uwagę na skutki w innych częściach
    firmy.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\