PracaGrupypl.praca.dyskusjecontrolling › Re: controlling
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: controlling
    Date: Thu, 08 Jul 2004 19:09:09 +0200

    From: [amfora] - 2004-07-08 18:43:

    > ...ja zaś mam wrażenie, że po prostu chlapnąłeś głupotę bez zastanowienia, a
    > teraz poguglałeś i się wymądrzasz.

    A ja mam wrażenie że ktoś Ci teorii w szkole do głowy nakładł ale z
    praktyką nie masz wiele wspólnego. Od 8 lat wdrażam oprogramowanie w
    firmach i z rachunkowością miałem do czynienia dość sporo. Zarówno w
    firmach prywatnych jak i budżetowych. Wiem co to jest planowanie,
    sprawozdawczość i kontrola realizacji budżetu w firmie. Wdrożeniowiec w
    tym kraju musi wiedzieć więcej od księgowych żeby dobrze wykonywać swoją
    pracę. Zapewniam Cię, że to czy pracownicy dobrze wykonują swoje
    obowiązki ma ogromny wpływ na sens całego planowania. Analiza zdarzeń
    sprzed dwóch tygodni może skończyć się dla firmy dość przykro. Cała
    zabawa ma sens jeśli prowadzi się ją na bieżąco a tego teorie i książki
    nie załatwią tylko zdysyplinowany personel.
    A ten przykład, który podałem to fakt autentyczny. Jeszcze jednym
    atrybutem controllingu w tej firmie było to że obiekt był strzeżony.
    Firma działała w Lublinie na przełomie wieków. Już jej nie ma.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\