PracaGrupypl.praca.dyskusjecofnięcie umowy wypowiedzenia o prace za porozumieniem stron › Re: cofnięcie umowy wypowiedzenia o prace za porozumieniem stron
    From: =radek= <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cofnięcie umowy wypowiedzenia o prace za porozumieniem stron
    Date: Sat, 15 May 2010 10:10:29 +0200

    Dnia Sat, 15 May 2010 09:00:12 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Dnia Sat, 15 May 2010 08:43:07 +0200, =radek= <j...@t...pl> wklepał(-a):

    > Można podważyć to oświadczenie w sądzie:
    > http://www.rpo.gov.pl/?md=1035&s=1
    >
    > Ale z drugiej strony, nawet jeśli ta osoba otrzyma z powrotem ten dokument, to
    > pracodawca może i tak wypowiedzieć jej umowę w normalnym trybie (no chyba, że są
    > tu jakieś szczególne okoliczności, ale tego nie napisałeś).

    Dziękuję za odpowiedź.
    Chodzi o to, że pracodawca groził konsekwencjami sądowymi, prawnymi,
    zawodowymi i podobnymi i wokół tego zbudował atmosferę strachu, sugerując,
    że dzieki rozwiązaniu umowy za porozumieniem stron osoba owa uniknie
    powyzszych nieprzyjemnośći. Niestety bezpośrednio przyczyniło się to do
    napisania owego oświadczenia.
    Po fakcie, okazało się że podstawy owych gróźb są na tyle wątpliwe, że
    istnieje podejrzenie, że pracodawca po prostu strachem wymusił rezygnację
    ze stanowiska, za pretekst mając w gruncie rzeczy dość trywialne przyczyny.

    Stąd moje pytanie o możliwość odwrócenia tego.