PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej? W zaięgu "mozliwosci...
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej? W zaięgu "mozliwosci...
    Date: Fri, 12 Nov 2004 16:53:50 +0100

    Użytkownik "MP" <z...@b...adresu.tu> napisał w wiadomości
    news:1510607624.20041112160318@brak.adresu.tu...

    > No i kwestia zasadnicza: czy są chętni, aby "społecznie" zrobić coś
    > "żeby było lepiej"? Popracować nieodpłatnie nad realizacją konkretnego
    > rozwiązania, które - wg wszelkich analiz - ma dużą szansę znacznie
    > polepszyć możliwość zdobycia pracy przez wszystkich?
    > Proponuję utworzenie grupy, która razem popracuje nad tym,
    > przedyskutuje szczegóły i uruchomi wszystko. Pierwsze efekty mogą być
    > widoczne po miesiącu.

    Spolecznie nikt nic nie zrobi - ale jak program jest sensowny i ma szanse
    przyniesc efekty, to jest duza szansa uzyskania na niego kasy z funduszy
    strukturalnych i normalnego zaplacenia wszystkim przy nim pracujacym.

    > Najbardziej potrzebne będą osoby związane z mediami (od strony
    > dziennikarskiej lub mające wpływ na informację medialną) dla
    > popularyzacji rozwiązania, Urzędami Pracy (powinny być najbardziej
    > zainteresowane :)), no i przyda się ktoś znający dobrze w praktyce
    > np. mySql i php. Sponsorzy nie są niezbędni, ale jeśli się znajdą, to
    > z pewnością nikt ich nie odprawi :).
    > Bardzo przydałby się patronat jakiejś partii (dowolnej - nie
    > koniecznie bezrobotnych, ale tylko patronat!) albo organizacji
    > społecznej. Bo w rządowe patronaty jakoś nie mogę uwierzyć (zresztą
> [...]

    MP (Marku?), nie rozumiem tej tajemniczosci. MySQL i PHP wyglada tak, jakby
    chodzilo o jakis sensowny system kojarzenia pracodawcow z pracownikami
    online, baze danych po prostu. Mozesz sie konspirowac albo napisac otwarcie
    zarysy pomyslu - malo wierze w to, ze grupe pilnie sledza agenci firm
    rekrutacyjnych :) i ze umknelo im cos, na czym moga zarabiac grube
    pieniadze. Jesli na tym da sie zarabiac grube pieniadze, to zrob biznes i
    niech Ci sie powodzi z korzysciami dla bezrobotnych przy okazji - troche mi
    dziwnie wyglada zbieranie wolontariuszy do "lukratywnego" pomyslu. Jesli sie
    nie da na tym zrobic biznesu, tylko inicjatywa jest pomocowa - opisz, jesli
    ma sens, to te rzadowe patronaty naprawde istnieja (np. nad wspomnianym
    montowaniem terminali na pocztach przez Work Service).

    I jeszcze jedno - jako inicjatywa grupy prywatnych osob z ppd masz male
    szanse na media, Urzedy Pracy i partie - choc nie mowie, ze nie da sie tego
    zrobic.

    I.
    ---
    www.zpds.com.pl