PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Date: Tue, 16 Nov 2004 20:23:26 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@crb229.neoplus.adsl.tpnet.pl
    <cn8fo7$5f2$1@inews.gazeta.pl> <cn8j0t$mer$1@news.onet.pl>
    <cn8ot2$cvh$1@inews.gazeta.pl> <cn8r1r$k1m$1@news.onet.pl>
    <cn9uor$749$1@inews.gazeta.pl> <cna7ta$97$1@news.onet.pl>
    <cnab87$74a$1@inews.gazeta.pl> <cnb441$e6r$1@news.dialog.net.pl>
    <e...@4...com>
    <cnbbkl$kv6$1@news.dialog.net.pl>
    <i...@4...com>
    <cnbhs0$osm$1@news.dialog.net.pl>
    <g...@4...com> <cncroq$l7$1@news.onet.pl>
    <s...@b...hell.pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncpjssk.l1u.arturcz@blabluga.hell.pl...
    > Mniej więcej taka sama, jak pomiędzy zbiorem liczb parzystych, a zbiorem
    > liczb podzielnych przez 3.

    > Nie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Czesiu

    Polecam artykuł na stronie http://www.wprost.pl/ar/?O=12824&C=57
    a to fragment:
    "Na koniec mamy dla czytelników złą wiadomość. Dług skarbu państwa to nie
    wszystko. Pojęciem szerszym jest "państwowy dług publiczny". Jest to
    zadłużenie wszystkich podmiotów należących do sektora finansów
    publicznych. Skarb państwa ma w tym długu największy udział. Nie wiadomo
    jednak dokładnie jaki (podawane liczby - około 95 proc. - należy traktować
    jedynie jako orientacyjne). Reszta długu to zadłużenie jednostek
    budżetowych, agencji rządowych, funduszy celowych, kas chorych, ZUS i
    samorządów. I choć te wielkości znane są jedynie w przybliżeniu określanym
    przez młodzież słowami "circa about", nie są to długi małe. A co więcej,
    szybko rosną. Tylko samorządy swoje długi potrafiły podwoić w ciągu dwóch
    lat.
    Do wspominanego przez marka Belkę "sufitu", jakim jest zadłużenie w
    wysokości 60 proc. PKB, została nam przestrzeń mierzona sumą niespełna 20
    mld USD. Dużo? Możemy spać spokojnie? Niekoniecznie. W Argentynie
    zadłużenie państwa (w przeliczeniu na liczbę obywateli) było podobne. I
    nagle nastąpił krach. "
    90miliardów euro i 400 miliardów zł.
    Nadal uważasz że to zapłaci ktoś, a nie Ty.
    Jeśli pożyczę milion złoty w banku i z jakiś powodów nie spłacę to kto je
    spłaci,
    czy czasem bank nie podniesie % dla wyrównania.

    Józek