PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobić z takim czymś › Re: co zrobić z takim czymś
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobić z takim czymś
    Date: Wed, 16 Aug 2006 16:20:20 +0200

    Michał wrote:

    > Przecierz wystarczy że zaniesie pismo a ten ktoś powie że nie jest
    > upoważniony albo kompetentny do przyjmowania takich pism ...

    Sekretariat _MUSI_ przyjąc każde oficjalne pismo, i potwierdzic odbior,
    tak samo jak korespondencje ect...

    > Dlaczego
    > odradzacie droge sądową ?

    Nie odradzamy, tylko, ze to dluga droga, wiec czasem warto sprobowac
    zalatwic inaczej, przy dlugosci trwania rozpraw ect wydluzenie czasu o
    tydzien nie zaszkodzi, a dodatkowo w razie niepowodzenia dostarczy
    dodatkowych dowodow, jesli nieodpowie nikt z zarzadu, wykaze zla wole,
    jesli odpowie to bedzie musial napisac cos rozsadnego.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl