PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobić z takim czymś › Re: co zrobić z takim czymś
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobić z takim czymś
    Date: Wed, 16 Aug 2006 14:02:48 +0200

    m...@g...com wrote:
    > Witam
    >
    > Małżonka pracowała na okres próbny, okres próbny się skończył ostatniego
    > lipca. W czwartek kodeksowo powinna mieć pensję na koncie. Pensji brak aż
    > do dzisiaj.
    >
    > Dzisiaj udało się dodzwonić do księgowej, księgowa powiedziała że w czwartek
    > była zatwierdzana lista wypłat, i moja żona nie została zatwierdzona przez
    > prezesa. I że być może dzisiaj zostanie zatwierdzona.
    >
    > I tutaj pytanie, co z takim czymś zrobić? Jaki jest zmiękczający argument w
    > takim przypadku. Firma nie jest jakaś na skraju bankructwa, kondycja
> [...]

    Zanim sie otrzesz o sad proponuje metode, ktora zazwyczaj skutkuje, tzn
    oficjalne pismo z zapytaniem. W razie problemow i jednak drogi sadowej
    -moze byc to zawsze jakis dodatkowy dowod. Niech napisze prosbe o
    wyjasnienie tej sytuacji do zarzadu, oczywiscie w 2 kopiach, przy
    skladaniu nalezy poprosci o potwierdzenie - najlepiej na swojej kopii.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl