PracaGrupypl.praca.dyskusje › co sądzicie

  • 1. Data: 2004-11-22 14:37:19
    Temat: co sądzicie
    Od: "zbychu" <z...@x...wp.pl>

    gdzie powinienem szukać pracy i ile żądać zapłaty mając takie dokumenty

    http://republika.pl/superzbychu/index.htm

    pozdr
    zwykly zbych

  • 2. Data: 2004-11-22 14:47:48
    Temat: Re: co sądzicie
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "zbychu" <z...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > gdzie powinienem szukać pracy i ile żądać zapłaty mając takie dokumenty

    Radze ten hotel w Anglii i tam sie też dowiesz ile ci zaplacą.

    vertret

  • 3. Data: 2004-11-22 22:06:15
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik zbychu napisał:

    > gdzie powinienem szukać pracy i ile żądać zapłaty mając takie dokumenty
    >
    > http://republika.pl/superzbychu/index.htm

    napisałeś tam "tworzenie stron internetowych". No we FronPag'u to każdy
    chyba potrafi
    Poza tym to chyba Ty sam powinieneś wiedzieć co chcesz robić i gdzie
    pracować

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2004-11-22 22:07:36
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    PS. Nie ma nic gorszego niż standardowy list motywacyjny wysyłany do
    wszystkich

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2004-11-23 07:54:22
    Od: "zbychu" <z...@x...wp.pl>

    wiesz co napisałem "tworzenie stron internetowych" a nie znajomość HTML czy
    PHP a jak to robię to już moja sprawa chyba się zgodzisz z tym , a to gdzie
    chce pracować to wiem ze sam musze wiedzieć- tylko tak sadażowo zapytałem

  • 6. Data: 2004-11-23 08:11:58
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cnstqc$1ef$1@atlantis.news.tpi.pl>, zbychu wrote:
    > gdzie powinienem szukać pracy i ile żądać zapłaty mając takie dokumenty
    > http://republika.pl/superzbychu/index.htm

    Co umiesz robić? Co chcesz robić? Bo z CV wynika, że nic, a z LM
    wynika że nic, poza "kontrolą jakości materiałów izolacyjnych".
    O ile CV to jeszcze _ewentualnie_ można mieć uniwersalne (ja mam :)
    to LM musi być zawsze pisany indywidualnie.

    Z takimi "dokumentami" masz marne szanse na coś lepszego niż
    hipermarket...
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 7. Data: 2004-11-23 10:22:55
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: zbychu [Tue, 23 Nov 2004 08:54:22 +0100]:

    > wiesz co napisałem "tworzenie stron internetowych" a nie
    > znajomość HTML czy PHP a jak to robię to już moja sprawa
    > chyba się zgodzisz z tym

    A ja sie nie zgodze, bo potem polski Internet wyglada tak
    jak wyglada, firmy sie do niego zrazaja, wszystko dziala
    tylko pod IE (i to jak dobrze pojdzie) a strony firmowe
    prezentuja poziom sennego koszmarku a nie swiatowy.

    Dajac taka tfu, propozycje, zwyczajnie orzynasz klienta.

    Kira

  • 8. Data: 2004-11-23 14:13:30
    Od: "zbychu" <z...@x...wp.pl>

    Tylko widzisz czasem przydaje się umiejętność zrobienia choćby prostej
    stronki, lub zrobienia zmiany istniejącej ( np. dla przedstawienia jakiegoś
    procesu) i nie musi tego od razu robić informatyk!!

    A co do poziomu wykorzystania Internetu w Polsce to się z Tobą zgodzę.

    zbych

  • 9. Data: 2004-11-23 15:40:50
    Od: k...@i...pl

> [...]

    > to LM musi być zawsze pisany indywidualnie.
    >
    > Z takimi "dokumentami" masz marne szanse na coś lepszego niż

    Hmm, nie jestes troche zbyt brutalny? Papierow nie ma AZ takich zlych, moze co
    najwyzej malo doswiadczenia i jakies takie "rozmyte".. Trudno by na stronie
    www umieszczal LM "uszyty" pod pracodawce. W takich przypadkach dopuszcza sie
    ogolny LM, co innego gdyby rozsylal go na kazde ogloszenie.

    Z tym hipermarketem to wg mnie przegiecie. Troche moze go bronie, bo tez
    konczylem te uczelnie. Rok temu, jako absolwent moze nie mialem zbyt duzego
    doswiadczenia, ale jakos znalazlem prace, bez zadnych znajomosci, uczciwie
    przechodzac 3 etapowa selekcje, za pensje sporo przekraczajaca srednia
    krajowa, a az tak duzo lepszego CV nie mialem...

    W ogole odnosze wrazenie, ze gdyby sadzic o tym co sie dzieje na rynku pracy
    jedynie w oparciu o te grupe, to tylko kamien na szyje i w wode... A tak nie
    jest. Wystarczy czasem determinacja, gotowosc do relokacji i mozna znalezc,
    czesto dobra prace w miesiac (sam rozpoczalem prace w okolo miesiac po
    wyslaniu pierwszej CV do mniej niz 10 firm). Troche optymizmu a mniej
    narzekania i podcinania skrzydel innym!!!

    Pozdr.

  • 10. Data: 2004-11-23 17:41:54
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <5...@n...onet.pl>, k...@i...pl
    wrote:
    > Hmm, nie jestes troche zbyt brutalny? Papierow nie ma AZ takich zlych, moze co
    > najwyzej malo doswiadczenia i jakies takie "rozmyte"..

    No przecież ja właśnie o tym. Jakieś doświadczenie ma każdy, wykształcenie
    wyższe - co drugi. Jeśli do w mieście jest uczelnia, to podobnych ludzi
    wypuszcza co roku kilkaset. Dobrych miejsc pracy jest ułamek tego. I żeby się
    na takie załapać trzeba się "dobrze sprzedać".

    > Trudno by na stronie www umieszczal LM "uszyty" pod pracodawce. W takich
    > przypadkach dopuszcza sie ogolny LM, co innego gdyby rozsylal go na kazde
    > ogloszenie.

    Znając życie, on ten LM rozsyła po pracodawcach bez zmian. W końcu "szuka
    pracy mając takie dokumenty"...

    Spytam się przewrotnie: jaki jest w ogóle sens zamieszczania "ogólnego"
    listu motywacyjnego? IMHO żaden... Albo mniej więcej taki sam, jak wysyłanie
    szablonowych, niezmienionych aplikacji w dziesiątki miejsc - "a nuż gdzieś
    się uda"

    > (..) ale jakos znalazlem prace, bez zadnych znajomosci, uczciwie
    > przechodzac 3 etapowa selekcje, za pensje sporo przekraczajaca srednia
    > krajowa, a az tak duzo lepszego CV nie mialem...

    No i miałeś szczęście. Ja też miałem. Większość nie ma - i żeby temu
    szczęściu pomóc trzeba się troche bardziej postarać niż OP.

    No dobra, może rzeczywiście z tym hipermarketem, to było trochę przegięcie.
    Nie trzeba mieć 10lat doświadczenia, żeby po studiach skończyć dużo lepiej.
    Ja nie neguję tego, że człowiek coś potrafi. Jednak prezentując te
    umiejętności w taki sposób... W sumie może coś ze dwa razy miałem
    okazję uczestniczyć w jakiejś rekrutacji. I z tego niewielkiego
    doświadczenia mogę powiedzieć, że takie CV/LM lądują w koszu bez
    wgłebiania się w treść. Jeżeli ktoś tu zajmuje sie rekrutacją bardziej
    zawodowo, niech mnie poprawi.

    Daniel