PracaGrupypl.praca.dyskusjeco myslec o takiej formie rekrutacji ? › Re: co myslec o takiej formie rekrutacji ?
    From: Tomek Gołacki <t...@c...retsat1.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co myslec o takiej formie rekrutacji ?
    Date: Sun, 09 Feb 2003 21:39:03 +0100

    chlodny_ wrote:

    > witam,

    Czesc,
    Troche o tej firmie wiem wiec moge Ci odpowiedziec na kilka pytan :)

    > bylem na rozmowie w firmie Teleadreson, stanowisko przedstawiciel handlowy
    >
    > rozmowa bardzo krotka 5 - 7 min (pare pytan, zadnych deklaracji poza
    > standardowymi - umowa po 3mc okresie probnym, wynagrodzenie - podstawa +
    > premia ale w sumie ogolniki) jesli wynik bedzie pozytywny to w nastepnej
    > kolejnosci bedzie 2 tyg. szkolenie - pare dni teori a potem praca w
    > terenie....... i tak sie zastanawiam - niby wszystko ok,

    Tak masz racje wszystko ok ...

    > chca wybrac
    > najlepsza osobe i oszczedzic sobie dlugotrwalego procesu rekrutacji ale z
    > drugiej strony jesli przyjma na szkolenie np. 15 - 20 osob (co jest mozliwe)

    15-20 osob ta firma nie przyjmuje na szkolenie ( na pewno nie z 1 miasta)

    > to nie beda musieli nikogo zatrudniac bo "praktykanci" odwala cala robote a
    > za pol roku zorganizuje sie kolejna pseudo rekrutacje....

    hmmm wszyscy handlowcy do tej pory pracuja powyzej 3 lat, "praktykant" nie ma
    szans odwalic chocby kawalka roboty, o to sie nie musisz obawiac, ta firma tak
    nie dziala :)

    > wiec co myslec o tej firmie i jej ofercie pracy, moze ktos sie zetkna i moze
    > podzielic sie spostrzezeniami

    jesli chcesz wiedziec wiecej wal na priva - jedno Ci powiem - jesli Ci sie uda
    przejsc przez rekrutacje i szkolenia to finansowo bedziesz baaaardzo zadowolony.
    Firma jest jak najbardziej fair