PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    From: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Date: Wed, 18 Jun 2003 22:20:56 +0200

    "Witiia" <K...@o...pl> wrote in message
    news:bcpiv5$gqm$1@szmaragd.futuro.pl...

    > Bronię się, ponieważ jestem atakowany. Jakie wnioski mam wyciągać? Że
    koleś
    > z tej firmy miał rzeczywiście prawo traktować mnie jak jak gatunek
    > podrzędny, tylko dlatego że on jest po drugiej stronie?

    Jestem dziwnie spokojny, że uwierzyłeś już we wszystko co napisałeś. Że cię
    zgnojono, zmieszano z błotem, opluto ci twarz i nasikano do butów. Zostałeś
    poniżony tak, jakby zakuto cię w dyby na środku rynku, a publika ciskała w
    ciebie łajnem i zgniłymi warzywami.

    A przechodząc do konkretów - rozmówca nie uścisnął ci ręki, patrzył w
    notatki i nie był ubrany w garnitur w ciepły, czerwcowy dzień. Należy mu się
    za to chyba tylko Trybunał Stanu.

    > Wg mnie pokazałem,
    > że potrafię bronić swoich racji, nie ulegam naciskom i co najważniejsze:
    > byłbym dobrym kierownikiem, który dbałby o swoich pracowników, a nie
    chodził
    > z zadartym nosem, bo ja jestem szefem!

    A według nas - nie.

    > Wspomniałeś coś wcześniej o celach. Ta rozmowa już dawno zeszła z
    > postawionego przeze mnie celu, ale to nie ja ją odwiodłem od tego.

    Masz prawo nie pisać na newsy. Ale gdy piszesz, to publiczność ma prawo
    komentować. Ty z kolei masz prawo tego nie czytać. Wolność i swoboda, jak
    śpiewano w piosence.

    > pracownik jest szanowany. No, ale jeśli ktoś nie ma pojęcia jak się
    > obchodzić z personelem, aby odnieść sukces, to niestety zawsze będzie
    > przeciwny takim osobom jak ja, które nie traktują ludzi przedmiotowo, ale
    > podmiotowo. To tyle z mojej strony.

    Dziwię się, że nie zrobiłeś jeszcze doktoratu z zarządzania zasobami
    ludzkimi. Zapewne przez przeoczenie...

    Tomek Z.