PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    From: "Witiia" <K...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Date: Wed, 18 Jun 2003 13:38:11 +0200

    > Ty nie byłbyś dobrym członkiem zespołu (staram się nie uogólniać, nie znam
    > Ciebie osobiście, mówie tu tylko o tym wrażeniu, które sprawiasz w
    niniejszej
    > dyskusji), gdyż tak naprawdę zamiast nastawienia na wspólny cel zespołu,
    Ty
    > jesteś nastawiony na swój własny cel: "obronić siebie". Powiem po męsku:

    Hmm, muszę Cię rozczarować, ale bardzo dobrze potrafię pracować w zespole,
    potrafię zorganizować zespół, o czym świadczy bycie już w szkole
    przedstawicielem klasy a na studiach miałem propozycję od swojego roku abym
    został starostą. W przyszłym roku będę parlamentarzystą na mojej uczelni.
    Bronię się, ponieważ jestem atakowany. Jakie wnioski mam wyciągać? Że koleś
    z tej firmy miał rzeczywiście prawo traktować mnie jak jak gatunek
    podrzędny, tylko dlatego że on jest po drugiej stronie? Wg mnie pokazałem,
    że potrafię bronić swoich racji, nie ulegam naciskom i co najważniejsze:
    byłbym dobrym kierownikiem, który dbałby o swoich pracowników, a nie chodził
    z zadartym nosem, bo ja jestem szefem!
    Nie byłeś na moim miejscu, więc nie wiesz jak się poczułem w danej sytuacji.
    Ale to jest Twoje zdanie i masz do niego prawo. Pocieszam się tylko tym, że
    jednak są na tej grupie osoby, które podzielają moje zdanie.

    > sprawiasz tu wrażenie osoby mocno zakompleksionej, która koniecznie chce
    ukryć
    > te kompleksy.

    Jakie kompleksy?

    Wspomniałeś coś wcześniej o celach. Ta rozmowa już dawno zeszła z
    postawionego przeze mnie celu, ale to nie ja ją odwiodłem od tego. To ja
    pierwszy dostalem teksty w stylu "w głowach się poprzewracało!" itp. tylko
    dlatego, że opisałem sytuację, która zapewne czesto się zdarza. I założę
    się, że Ci co tutaj najbardziej mnie krytykują zapewne sami są kierownikami,
    którym nie podoba się dzisiejszy nowoczesny styl zarządzania, gdzie
    pracownik jest szanowany. No, ale jeśli ktoś nie ma pojęcia jak się
    obchodzić z personelem, aby odnieść sukces, to niestety zawsze będzie
    przeciwny takim osobom jak ja, które nie traktują ludzi przedmiotowo, ale
    podmiotowo. To tyle z mojej strony.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia