PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    From: "KK" <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Date: Tue, 17 Jun 2003 08:47:04 +0200

    Bzdura!
    Niech w końcu ludzie szukający pracy zaczną myśleć że to nie my tylko chcemy
    sie sprzedać ale przedewszystkim oni chca nas kupić!!!!
    Wtedy te darmozjady na stołkach z przerośnietym ego zapomną powoli że są do
    Panami sytuacji. I mój drogi kolego nie chodzi w życiu o to aby poniżać sie
    i chodzić na klęczkach przed potencjalnym pracodawca, jak to ty sugerujesz.
    nikomu sie nie poprzewracało w głowach. Wręcza przeciwnie to pracodawca
    poprzestawiało sie w głowach. Z oczywistych względów.
    A kolega szukający pracy, ma całkowita rację. Z nim jest wszystko OK,
    profesjonalizm górą. Postepowanie pracodawców świadczy o całkowitym braku
    dobrego wychowania. Chamstwo trzeba gnoić chamstwem. Ja też miałam taką
    sytuację:)
    W wielkiej szacownej firmie Pan na rozmowe przyszedł w podkoszulku T-shirt i
    też nie patrzył w oczy tylko biegał gdzieś oczami po suficie :) może byliśmy
    na tej samej rozmowie:))
    Pozdrawiam